🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43190.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

برنامه اینتل برای راه اندازی ناوگانی بزرگ از خودروهای بدون راننده

کمپانی اینتل در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد استارت آپ بزرگ «Mobileye» را که در زمینه توسعه تکنولوژی های خودران فعالیت می کند به مالکیت خود درآورد. این معامله چند روز پیش و ...

کمپانی اینتل در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد استارت آپ بزرگ «Mobileye» را که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - در زمینه توسعه تکنولوژی های خودران فعالیت می کند به مالکیت خود درآورد. این معامله چند روز پیش و به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد دلار اجرایی شد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - و درست پس از آن بزرگترین چیپ ساز دنیا اعلام کرد که قصد دارد در آینده نزدیک ناوگانی شامل ۱۰۰ خودروی بدون راننده را به خیابان ها بفرستد.

این ۱۰۰ خودرو کمترین نیاز را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - راننده انسانی خواهند داشت

خودروهای مذکور به دست Mobileye تجهیز خواهند شد و سفرهای آزمایشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود را در نقاط مختلف اروپا و ایالات متحده آغاز خواهند کرد. بر طبق اعلام اینتل، این اتوموبیل ها سطح ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - خودرانی را در استاندارد SAE کسب کرده اند. این بدان معناست که تا خودرانی کامل و بی نیازی مطلق از هدایتگر انسانی تنها یک سطح دیگر فاصله دارند.

برای انطباق بیشتر سامانه پیشران با شرایط مختلف، Mobileye این ۱۰۰ خودرو را از میان کلاس های مختلف و با برندهای متنوع انتخاب می کند. ضمن این که سفرهای آزمایشی این وسایل نقلیه نیز در کشورهای متعدد با شرایط آب و هوایی، ترافیکی و جاده ای بسیار متنوع به انجام خواهد رسید.

هدف نهایی اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمک آبرود استان مازندران - تولید خودروهایی است که هوش مصنوعی هدایتگر و سخت افزار آنها ترکیبی از تکنولوژی های اختصاصی هر دو کمپانی باشد.

نخستین اتوموبیل از این ناوگان ۱۰۰ تایی قرار است اواخر سال جاری میلادی وارد جاده ها شود و اینتل وعده داده در سال های آینده تعداد آنها از ۱۰۰ دستگاه نیز تجاوز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone