🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43169.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی TehranTrafficMapBot؛ رباتی برای اطلاع رسانی وضعیت ترافیک شهری

ترافیک به یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی شهرهای بزرگ تبدیل شده است. در شهر تهران در بیشتر اوقات عملاً پس از پایان ساعت کاری باید ساعت ها در ترافیک بمانید تا به مقصد خود برسید. ...

ترافیک به یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی شهرهای بزرگ تبدیل شده است. در شهر تهران در بیشتر اوقات عملاً پس از پایان ساعت کاری باید ساعت ها در ترافیک بمانید تا به مقصد خود برسید. از این رو استفاده از وسایل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نقلیه ای چون BRT و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مترو برای سفرهای شهری عاقلانه تر به نظر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می رسد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات TehranTrafficMapBot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید به نقشه ترافیکی شهرها و نقشه های مترو و BRT شهر تهران دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی TehranTrafficMapBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ی ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. ربات «تهران ترافیک مپ» به شما کمک می کند تا در کسری از ثانیه به نقشه ترافیک شهر تهران و جاده ها دسترسی داشته باشید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

مطمئنا بسیاری از کاربران در برخورد اول با این ربات از دستور now/ استفاده خواهند کرد. با استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از این دستور، نقشه ترافیک شهر تهران همراه با آخرین به روز رسانی منتشر شده در سامانه اطلاع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رسانی وضعیت ترافیک شهر برای کاربر ارسال خواهد شد.

دریافت نقشه مترو و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - BRT شهر تهران نیز از دیگر قابلیت هایی است که این ربات در اختیار کاربران قرار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می دهد.

ساعت و تاریخ آخرین به روز رسانی نیز روی تصاویر ارسالی درج می شود. ولی متأسفانه زمانی که اقدام به استفاده از این قابلیت کردیم با خطا در به روز رسانی اطلاعات ترافیکی رو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به رو شدیم و ربات آخرین اطلاعات دریافتی قبل از قطع شدن ارتباط با سرور که مربوط به ساعت 7 صبح روز جمعه (20 مرداد 96) بود را برای ما ارسال کرد.

همچنین اگر قصد تردد در مرکز شهر را دارید و نمی دانید چه مناطقی شامل طرح زوج و فرد می شوند می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توانید از دستور plan/ استفاده نمایید. پس از ارسال این دستور، ربات نقشه طرح - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زوج و و فرد تهران را برای شما می فرستد. دریافت نقشه مترو و BRT شهر تهران نیز از دیگر قابلیت هایی است که ربات «تهران ترافیک مپ» در اختیار کاربران قرار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

خوشبختانه نقشه های ترافیکی ارائه شده توسط این ربات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به شهر تهران ختم نمی شود و کلیه شهرهای ایران را تحت پوشش خود قرار می دهد. برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برخورداری از این قابلیت دستور road/ را برای ربات ارسال و پس از آن از طریق منوی به نمایش در آمده شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

طبق گفته توسعه دهنده، این ربات فعلاً مراحل آزمایشی خود را طی می کند و در حال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسعه است. کاربران می توانند جهت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بهبود این سرویس و قابلیت های ارائه شده توسط آن پیشنهادات و انتقادات خود را با سازنده آن در میان بگذارند.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone