🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43202.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نشست خبری شرکت وردسان در هتل اسپیناس برگزار شد

هفته گذشته شرکت وردسان به همراهی کمپانی چینی BDCOM میزبان مدیران FCPها در هتل اسپیناس تهران بود و از جدیدترین تجهیزات شبکه خود رونمایی کرد. این شرکت با ارسال بیانیه خبری رسمی خود برای دیجیاتو به ...

هفته گذشته شرکت وردسان به همراهی کمپانی چینی BDCOM میزبان مدیران FCPها در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هتل اسپیناس تهران بود و از جدیدترین تجهیزات شبکه خود رونمایی کرد.

این شرکت با ارسال بیانیه خبری رسمی خود برای دیجیاتو به تبیین مزایای تکنولوژی های جدیدش در بهبود سرعت اینترنت داخلی پرداخته که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

وردسان با همکاری شرکت BDCOM چین محصولات جدید خود در حوزه شبکه و و پروتکل GPON را به بازار ایران معرفی کرد.

شرکت وردسان که با هدف ارائه خدمات و تأمین تجهیزات در زمینه شبکه‌های کامپیوتری فعالیت خود را از سال 1384 در ایران آغاز کرده، در هتل اسپیناس با حضور رسانه‌ها، مدیران FCPها و همچنین مدیران شرکت BDCOM - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چین از راهکارهای جدید خود در زمینه FTTX و GPON رونمایی کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

وردسان همچنین دارای نمایندگی انحصاری محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اکتیو شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - IP-COM چین، نمایندگی رسمی محصولات پسیو شبکه Schneider Electric فرانسه و همچنین نمایندگی انحصاری محصولات پسیو Sunet تایوان است و حالا قصد دارد در زمینه Gigabit Passive Optical Network با شرکت BDCOM چین همکاری کند.

کمپانی BDCOM چین با 23 سال سابقه در زمینه تجهیزات شبکه در 50 کشور جهان از آسیا، خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا حضور دارد و به گفته مدیر فروش خارجی این شرکت آقای ژو چهار سری محصول اصلی سوییچ، روتر، PON و محصولات بی‌سیم را در سه رده اقتصادی، میان‌رده و بالارده عرضه می‌ کند.

قرار است شرکت وردسان محصول جدید BDCOM GP3600 را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در دو نوع 08 و 16 GPON را وارد بازار ایران کند. مزیت GPON نسبت به راهکارهای فعلی، کاهش چشمگیر استفاده از کابل فیبر نوری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و همچنین افزایش سرعت خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با این فناوری می‌توان از هر خط فیبر نوری بین 32 تا 128 فیبر Split کرد.

محصولات شرکت BDCOM نیز مانند سایر تجهیزات شبکه وردسان با گارانتی 3 ساله و گارانتی تعویض سال اول بدون قید و شرط عرضه خواهد شد.

شرکت وردسان، تجهیزات پسیو  Schneider Electric را در سه بخش تجهیزات فیبرنوری، تجهیزات مسی و اکسسوری های مربوطه ارایه می کند که بر طرف کننده نیازهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زیر ساختی شبکه های کامپیوتری است. تجهیزات اکتیو IP-COM هم شامل سوئیچ های شبکه، اکسس پوینت ها و اکسس پوینت کنترلر است که در رده SMB بوده و به خاطر قیمت رقابتی و کیفیت بالا با استقبال خوبی از طرف بازار رو به رو شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone