🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43207.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حل و فصل دعوای حقوقی اپل و نوکیا بر سر پتنت؛ پرداخت دو میلیارد دلار به شرکت فنلاندی

طبق گزارشات اپل در آخرین اختلاف پتنتی خود با نوکیا مبلغ دو میلیارد دلار را به این شرکت پرداخت کرده تا از بزرگ تر شدن ابعاد این درگیری جلوگیری نموده و وارد یک دعوای حقوقی ...

طبق گزارشات اپل در آخرین اختلاف پتنتی خود با نوکیا مبلغ دو میلیارد دلار را به این شرکت پرداخت کرده تا از بزرگ تر شدن ابعاد این درگیری جلوگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نموده و وارد یک دعوای حقوقی بزرگ دیگر نظیر آنچه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با سامسونگ تجربه می کند، نشود.

گفتنی است خبر این توافق چند ماه پیش اعلام شد اما در آن زمان حرفی از رقم رد و بدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده میان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طرفین یا مفاد توافق پتنتی جدید آنها به میان نیامده بود. حالا اما نوکیا این جزئیات را در گزارش مالی سه ماهه دوم خود منتشر نموده است.

در گزارش مالی نوکیا که روز گذشته نیز منتشر شده آمده است:

ما پیش پرداخت قابل توجه ۱.۷ میلیارد دلاری را از اپل دریافت کرده ایم که این مبلغ می تواند نقدینگی ما را بیشتر از پیش تقویت نماید. همانطور که قبلا گفتیم برنامه مان این است که جزئیات بیشتری را در رابطه با چگونگی صرف این مبلغ و همچنین درآمدهای سه ماهه سوم فراهم نماییم.

در اینجا باید مجددا اشاره کنیم که نه اپل و نه نوکیا اطلاعات تازه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را در خصوص مفاد قرارداد تازه شان برای حق استفاده از پتنت ها فاش نکرده اند و در نتیجه نمی دانیم که آیا به طور مثال قرار است اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صورت دوره ای مبلغی را به نوکیا پرداخت کند یا خیر و اینکه این حق تا چه مدت برای شرکت فنلاندی محفوظ است.

اما در مورد این پرونده که دومین دعوای حقوقی بزرگ اپل با نوکیا ظرف یک دهه اخیر به شمار می رود باید بگوییم درست سال قبل و زمانی آغاز شد که نوکیا اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نقض ده ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پتنت تحت اختیارش و همچنین پتنت هایی متهم نمود که حق امتیاز آنها در اختیار شرکت های تابعه اش بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

با در نظر داشتن تاریخچه طولانی حضور شرکت فنلاندی در صنعت موبایل طبیعی است اگر بشنویم در حال حاضر بسیاری تولیدکنندگان موبایل بابت استفاده از تکنولوژی های پتنت شده در حوزه اسمارت فون به نوکیا پول بدهند که این موارد هم از فناوری نمایشگر گرفته تا طراحی آنتن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را شامل می شود.

لازم به ذکر است که شرکت کالیفرنیایی از سال ۲۰۱۱ میلادی تا کنون توافقی برای استفاده از پتنت های نوکیا با این شرکت به امضا رسانده اما آنطور که گزارشات نشان می دهند تمایلی به امضای قرارداد تازه با این شرکت نداشته و مدعی بوده که نوکیا مبلغی غیرمنصفانه را به این خاطر از او طلب می کند.

بعد از آنکه نوکیا پرونده شکایت خود علیه اپل را در کشورهای مختلف گشود، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سازنده آیفون به بررسی پتنت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هایی از این شرکت پرداخت که پولی بیشتر از حد نرمال را طلب می کردند. همین مساله نوکیا را بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن داشت تا مستقیما با اپل وارد یک دعوای حقوقی شود. در ادامه اختلافات میان این دو شرکت بالا گرفت تا جایی که اپل کلیه محصولات withings (زیرشاخه نوکیا) - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از فروشگاه آنلاین خود و همچنین کلیه فروشگاه های فیزیکی اش در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سرتاسر دنیا حذف کرد.

دو شرکت در ماه می با یکدیگر توافق کردند و قراردادی با بندهای جدید را در مورد استفاده از این پتنت ها به امضا رساندند و حتی قرار گذاشتند که همکاری های تازه ای را در زمینه طرح های سلامتی با یکدیگر داشته باشند. مشخص نیست که نوکیا با این حجم پول نقد در بانک می خواهد دقیقا چه کاری انجام دهد اما تردیدی نیست که کم شدن این مبلغ از خزانه اپل آسیبی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به آن وارد نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone