🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43183.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل ال جی V30 به تکنولوژی بازخورد لمسی TouchSense مجهز خواهد بود

کمپانی Immersion Technology اخیراً در کنفرانسی خبری اعلام کرده که قراردادی برای همکاری با ال جی امضا کرده و تکنولوژی بازخورد لمسی TouchSense خود را به پرچمدار بعدی کره ای ها، یعنی LG V30 آورده ...

کمپانی Immersion Technology اخیراً در کنفرانسی خبری اعلام کرده که قراردادی برای همکاری با ال جی امضا کرده و تکنولوژی بازخورد لمسی TouchSense خود را به پرچمدار بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کره ای ها، یعنی LG V30 آورده است. به گفته Immersion، تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - HD TouchSense، «راهکاری با کیفیت بالاست» که به تولیدکنندگانی نظیر ال جی اجازه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می دهد تجربه ای باورپذیر به موبایل های پرچمدار خود آورده و «تجربه ارتباط با جهان واقعی را شبیه سازی کنند».

تکنولوژی Immersion قرار است باعث بهبود تجربه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربری دستگاه شود و نه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تولیدکنندگان موبایل می توانند از پتانسیل های آن استفاده کنند، بلکه دست توسعه دهندگان هم برای استفاده از آن باز است. شرکت Immersion در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مورد فناوری TouchSense چنین می گوید:

با استفاده از بازخوردهای لمسی این فناوری، کاربران می توانند احساس لمس دکمه های فیزیکی را روی صفحه نمایش تجربه کنند؛ گیمرها شتاب خودرو را در لبه های نمایشگر احساس می کنند؛ و هنگام تماشای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فیلم هم موج انفجار، موبایل را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لرزه در می آورد.

اگرچه حالا می دانیم LG V30 از TouchSense بهره مند شده، اما بعید است پرچمدار ال جی تنها موبایلی باشد که طی پاییز امسال با این تکنولوژی بازخورد لمسی به دست مشتریان می رسد.

در واقع چندان دور از ذهن نخواهد بود اگر سایر اسمارت فون های مورد انتظار امسال، مانند گلکسی نوت 8 و پیکسل 2 هم به TouchSense مجهز شوند. گفتنی است که Immersion - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برندی محبوب در زمینه نمایشگرهای موبایل به شمار می رود و گرچه خود به تولید اسمارت فون نمی پردازد، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تقریباً در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تولید اکثر موبایل های امروزی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستی دارد.

در حال حاضر انتظار می رود موبایل V30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریورماه) به صورت رسمی در کنفرانس IFA ال جی رونمایی شود. گفته می شود این دستگاه به نمایشگری 6 اینچی مجهز شده و کماکان از نسبت ابعاد نامتعارف 18:9 بهره می برد که پیشتر در LG G6 دیده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone