🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43203.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر تازه ای که حضور قابلیت شارژ بی سیم در آیفون ۸ را تایید می کنند

تا کنون شایعات زیادی پیرامون موبایل بسیار مورد انتظار اپل یعنی «آیفون 8» منتشر شده که بیشتر آنها درباره طراحی دستگاه و به خصوص ویژگی های نمایشگر جدید OLED بوده اند. اما در این میان ...

تا کنون شایعات زیادی پیرامون موبایل بسیار مورد انتظار اپل یعنی «آیفون 8» منتشر شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیشتر آنها درباره طراحی دستگاه و به خصوص ویژگی های نمایشگر جدید OLED بوده اند.

اما در این میان هر از گاهی اخباری در ارتباط با ویژگی های فنی تلفن مرد بحث نیز منتشر می شود که ما را با قابلیت ها و توانایی های احتمالی آیفون 8 بیشتر آشنا می کنند.

قطعه موجود در تصویر مانند شارژرهای وایرلس، یک سیم پیچ مسطح دارد

یکی از این قابلیت ها، امکان شارژ بی سیم دستگاه بوده که پیش از این نیز گزارش هایی درباره امکان حضور آن در آیفون 8 منتشر شده بود. حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویر تازه ای از یک قطعه الکترونیکی را منتشر کرده و ادعا می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قطعه، مربوط در پرچمدار بعدی اپل به کار گرفته خواهد شد..

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

با توجه به تصویر، حضور یک سیم پیچ مسطح مانند آنچه که پیش از این در سیستم های شارژ وایرلس دیده بودیم کاملاً مشهود است؛ در این صورت و با اعتماد به منبع، می توان گفت حضور قابلیت شارژ بی سیم در آیفون 8 تقریباً حتمی است.

گفتنی است بر اساس گزارشات اخیر، آیفون 8 تا اواخر سال 2017 معرفی نمی شود و در این مدت احتمالاً جزئیات بیشتری از چند و چون طراحی و امکانات آن به بیرون درز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone