🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43182.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات تازه از آیفون 8؛ از فیلم برداری اسلوموشن تا رابط کاربری دکمه هوم

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، چندی پیش فرمور اسپیکر هوم پاد اپل منتشر شد و توسعه دهندگان از همان روز، در حال بررسی کدهای این فرمور هستند تا به اطلاعاتی درباره آیفون 8 دست ...

همانطور که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - احتمالاً در جریان هستید، چندی پیش فرمور اسپیکر هوم پاد اپل منتشر شد و توسعه دهندگان از همان روز، در حال بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کدهای این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرمور هستند تا به اطلاعاتی درباره آیفون 8 دست پیدا کنند. اخیراً یکی از توسعه دهندگان iOS پی برده که دوربین آیفون 8 قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و 240 فریم بر ثانیه خواهد بود. آیفون 7 فعلی هم از فریم ریت 240 پشتیبانی می کند اما رزولوشن ویدیوها به 720p محدود شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است.

فیلم برداری با 240 فریم بر ثانیه سبب می شود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ویدیوهای اسلو موشن بسیار روان تری ضبط شود و قطعاً افزایش رزولوشن به Full HD، می تواند تغییر چشمگیر در کیفیت ایجاد کند. از طرف دیگر، مشخص شده که پرچمدار اپل از گزینه های مختلف بیومتریک پشتیبانی می کند؛ هنوز معنای این قابلیت مشخص نیست اما می توان حدس زد که باید منتظر پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره Face ID و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک سنسور بیومتریک دیگر باشیم. بنابر برخی گزارش ها، Face ID به صورت تمام و کمال جایگزین Touch ID می شود.

افزون بر این ها، در بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگر از کدهای فرمور هوم پاد اشاره ای به تصویربرداری با دامنه داینامیک بالا شده است که ممکن است راه خود را به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آیفون های بعدی اپل باز کند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قابلیت برای بسیاری از نمایشگرها و تلویزیون هایی امروزی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که از 4K و HDR - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پشتیبانی می کنند کارآمد به حساب می آید و شاید شاهد این قابلیت ها در نسل پنجم اپل تی وی هم باشیم.

گذشته از قابلیت های دوربین، اخیراً توسعه دهنده نام آشنا، استیون تراوتن اسمیت هم کدهایی مربوط به رابط کاربری دکمه دیجیتالی هوم در کدهای هوم پاد یافته است. به زعم وی، محیط مربوط به دکمه هوم که بخش پایینی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایشگر را اشغال می کند، شامل رابطی کاربری است که می توان آن را مینیمایز کرد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صورت نیاز، نشانگر دکمه هوم را نمایش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

وی می گوید رابط برنامه نویسی، هیچ گزینه ای برای تغییر رنگ این نشانگر ندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و احتمالاً از نشانگری با کنتراست بالا استفاده می شود که روی هر تصویر پس زمینه ای به وضوح دیده خواهد شد.

به هنگام نمایش ویدیوهای فول اسکرین، محیط دکمه هوم به صورت داینامیک و احتمالاً شبیه به گزینه های کنترل محتوای در ویدیو پلیرهای عادی مینیمایز می شود. در حال حاضر برخی از بخش های سیستم عامل iOS چنین عملکردی دارند، به عنوان مثال تولبار مرورگر سافاری به هنگام ژست های اسکرول، به صورت خودکار محو شده و سپس روی تصویر باز می گردد.

با این همه هنوز باید دید که ویدیوها به صورت فول اسکرین روی پنل OLED آیفون بعدی چطور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رندر خواهند شد. ماه گذشته در گزارشی شنیدیم که آیفون جدید اپل رزولوشن 2436x1125 را به نمایش در می آورد که با پیش بینی مشخصات سخت افزاری دستگاه از سوی تحلیلگر خوش نام، مینگ-چی کو نیز سازگاری دارد.

کو در ماه فوریه گفت که انتظار دارد نمایشگر دستگاه 5.8 اینچ باشد که 5.1 اینچ از آن برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن ها قابل استفاده خواهد بود. تراوتن اسمیت می گوید اگر محیط دکمه هوم مینیمایز شود، ویدیوهای فول اسکرین با نسبت ابعاد بسیار عریضی به نمایش درخواهند آمد که چندان متعارف نیست.

- تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone