🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43199.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

برنامه ریزی سازمان غذا و داروی آمریکا برای کاهش سطح نیکوتین در سیگارها

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قصد دارد با وضع قوانین جدیدی برای کاهش تاثیرات اعتیاد آور تنباکو، میزان نیکوتین مجاز در سیگارها را کاهش دهد. نماینده این سازمان در یک نشست خبری درباره تصمیم ...

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قصد دارد با وضع قوانین جدیدی برای کاهش تاثیرات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعتیاد آور تنباکو، میزان نیکوتین مجاز در سیگارها را کاهش دهد. نماینده این سازمان در یک نشست خبری درباره تصمیم اخیر اظهار کرد:

سازمان FDA قصد دارد طی یک گفتمان عمومی، امکان کاهش نیکوتین موجود در سیگارها تا سطح غیر اعتیادآور را با در نظر گرفتن استانداردهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - محصول، بررسی کند. سازمان می خواهد با انتشار پیش نویسی از قانون پیشنهادی، نظرات مختلف درباره منافع سلامت عمومی و همچنین هرگونه تاثیر نامطلوب ناشی از کاهش نیکوتین سیگارها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را دریافت نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است به خاطر مصرف سیگار، تنباکو به عنوان مهم ترین عامل مرگ های قابل پیشگیری در دنیا شناخته شده و سالانه بیش از 480 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ می فرستد. مصرف سیگار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همچنین در هر سال 300 میلیارد دلار هزینه روی دست مالیات دهندگان آمریکایی گذاشته و عامل اصلی از کار افتادگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیروی کار این کشور است.

افزودنی های شیمیایی موجود در سیگار از عوامل اصلی مرگ و میر هستند

البته نیکوتین تنها دلیل بیماری ها و مرگ و میر ناشی از مصرف سیگار نیست بلکه، سایر افزودنی های شیمیایی که کمپانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بزرگ (برای افزایش نیکوتن حاصل از سوختن تنباکو) به محصول اضافه می کنند نیز، موجب بروز مشکلات سلامتی در افراد می شود و در این بین، نیکوتین نقش ماده اعتیادآور را بازی می کند.

بر اساس تحقیقات پژوهشگران، کاهش سطح نیکوتین در سیگار رابطه مستقیمی با کاهش اعتیادآور بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - محصول خواهد داشت اما در این بین، مشکلاتی نیز بر سر راه طرح FDA وجود دارد. نخست این که ممکن است افراد برای جبران کمبود نیکوتین، تعداد سیگارهای مصرفی خود را افزایش دهند.

همچنین مطمئناً کمپانی های تولیدکننده سیگار نیز بیکار ننشسته و برای حفظ دارایی ها و بازار خود، در قبال تصویب احتمالی قوانین جدید مقاومت خواهند کرد؛ چرا که بر اساس آمارها، همین حالا نیز با اعلام تصمیم FDA ارزش سهام شرکت های تولیدکننده سیگار در بازار افت کرده است.

لازم به ذکر است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که FDA قوانین مشابهی را برای سیگار برگ، توتون پیپ و سیگار الکترونیکی در دست بررسی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone