🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43192.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکرهای ۴۰ هزار دلاری بنگ اند اولافسن با بدنه ای از آلومینیوم و چوب بلوط

کمپانی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) شهرت بالایی در تولید تجهیزات الکترونیکی با کیفیت و البته گران قیمت دارد، بنابراین عرضه اسپیکرهایی به قیمت ۴۰ هزار دلار با این برند نباید کسی را چندان ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بنگ اند اولافسن (Bang - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - & Olufsen) شهرت بالایی در تولید تجهیزات الکترونیکی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کیفیت و البته گران قیمت دارد، بنابراین عرضه اسپیکرهایی به قیمت ۴۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هزار دلار با این برند نباید کسی را چندان متعجب سازد.

BeoLab - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 50 گران قیمت ترین اسپیکر B&G نیست

محصول جدید که «BeoLab 50» نام دارد، صاحب بدنه ای جذاب از جنس آلومینیوم ماشین کاری شده و چوب درخت بلوط است. همانند دیگر اسپیکرهای سری BeoLab، این محصول جدید نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک طراحی منحصر به فرد و متمایز برخوردار است، طوری که می توانید به راحتی از آن به عنوان یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل خود بهره ببرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

ویژگی جذاب اسپیکرهای جدید B&G تیوترهای سه چهارم اینچی تعبیه شده در بالای بدنه است. عضوی که خود سازنده از آنها به عنوان «لنزهای آکوستیک» یاد می کند. این تیوترها در حالت عادی درون بدنه مخفی هستند و تنها هنگام روشن شدن دستگاه به صورت خودکار از جای خود خارج می شوند.

وقتی قرار باشد برای یک جفت اسپیکر مبلغ ۴۰ هزار دلار پرداخت کنید، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به طور حتم انتظار دارید که در کنار زیبایی ظاهری بهترین تجربه صوتی ممکن را نیز دریافت نمایید. به نظر می رسد BeoLab 50 در این زمینه نیز شما را ناامید نخواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این محصول با داشتن ۳ اسپیکر اصلی به قطر ۱۰ سانتی متر و سه ساب ووفر ۲۵ سانتی می تواند صدایی با کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و قدرتمند را به تمام نقاط خانه شما برساند. به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که خروجی صدا به لطف بهره مندی از ۷ آمپلی فایر داخلی در بالاترین حد خود قرار خواهد داشت.

جالب است که بدانید که BeoLab 50 گران قیمت ترین اسپیکری نیست که تحت برند بنگ اند اولافسن به تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می رسد. این مقام به محصولی دیگر از همین خانواده، یعنی BeoLab 90 می رسد که می بایست برای تصاحب آن حدود ۸۵ هزار دلار هزینه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone