🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43198.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ارتش آمریکا دستور توقف استفاده از پهپادهای DJI را صادر کرد

ارتش آمریکا طی ابلاغیه ای به تمام واحدها و نیروهای خود دستور داد فوراً استفاده از پهپادهای کمپانی چینی «DJI» را متوقف کنند. طبق این ابلاغیه و بنا بر نتایج تحقیقات آزمایشگاه ارتش، محصولات شرکت ...

ارتش آمریکا طی ابلاغیه ای به تمام واحدها و نیروهای خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستور داد فوراً استفاده از پهپادهای کمپانی چینی «DJI» را متوقف کنند. طبق این ابلاغیه و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بنا بر نتایج تحقیقات آزمایشگاه ارتش، محصولات شرکت مذکور دارای ضعف های سایبری بوده و به راحتی توسط افراد غیر مجاز قابل کنترل هستند.

در دستور مورد بحث آمده که تمام کارکنان ارتش باید به سرعت استفاده از پهپادهای DJI را متوقف کرده، نرم افزارهای DJI را حذف نموده، باتری ها و ماژول های حافظه را جدا کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و تمام تجهیزات را تا ابلاغ دستورالعمل بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در مکان امنی نگهداری کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

ارتش آمریکا از پهپادهای مختلفی برای انجام مأموریت های شناسایی، پشتیبانی مهندسی، ارتباطات و پشتیبانی آتش استفاده می کند که در این میان تولیدات DJI با ابعاد کوچک و کیفیت بالای تصویر، از جمله انتخاب های مناسب برای مأموریت های گشت زنی و جمع آوری اطلاعات هستند.

نیروهای دشمن به راحتی می توانند کنترل پهپادهای DJI را در دست بگیرند

اما بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اساس نتایج پژوهش های آزمایشگاه ارتش، اطلاعات و خطوط ارتباطی پهپادهای DJI در مقابل تهدیدات سایبری آسیب پذیر بوده و نیروهای دشمن می توانند اطلاعات جغرافیایی، تصاویر زنده ویدیویی دوربین پهپاد و سایر اطلاعات آن را از راه دور به دست آورده، و حتی کنترل وسیله را نیز کاملاً در دست بگیرند.

در حال حاضر از سرنوشت احتمالی پهپادهای موجود در دست سربازان و نیروهای ارتش آمریکا اطلاعاتی به بیرون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - راه نیافته اما «مایکل پِری» مدیر روابط عمومی DJI در واکنش به ابلاغیه اخیر گفته است: «برای تأیید مندرجات ابلاغیه و دریافت مفهوم دقیق عبارت ضعف های سایبری با ارتش آمریکا تماس خواهیم گرفت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone