تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30161.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان راهی جدید برای تولید پارچه هوشمند پیدا کردند

دانشمندان روش جدید و آسانی پیدا کرده‌اند تا الیاف خاصی در تولید البسه بکار ببرند و بدین شکل پارچه هوشمند جدیدی تولید کنند که می تواند قابلیت‌های افراد را در فعالیت های ورزشی بالا ببرد ...

دانشمندان روش جدید و آسانی پیدا کرده‌اند تا الیاف خاصی در تولید البسه بکار ببرند و بدین شکل پارچه هوشمند جدیدی تولید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنند که می تواند قابلیت‌های افراد را در فعالیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های ورزشی بالا ببرد یا قابلیت‌های خاصی به لباس‌های معمولی اضافه نمایند.

محققان دانشگاه پست و مخابرات نانجینگ اخیراً موفق شده‌اند که الیاف رسانای انعطاف پذیری با ریخت شناسی یکنواخت توسعه دهند که می‌تواند مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد.

با توجه به اینکه تا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به حال ساعت‌های هوشمند، لامپ‌های هوشمند و ماشین‌های هوشمند تولید شده است، بعید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نیست که لباس هوشمند نیز به تجهیزات روزمره بشر اضافه شود. بهترین مثال برای الیاف رسانا، سیم‌های فلزی نظیر مس هستند اما مشخصاً تولید لباس‌هایی با الیاف مسی نمی تواند گزینه مناسب و راحتی برای کاربران فراهم آورد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به همین دلیل دانشمندان سعی کرده‌اند از اثر مویینگی الیاف پارچه‌هایی نظیر پنبه، نایلون و پلی استر استفاده ببرند و بهترین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نتیجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را بگیرند. آنها الیاف پارچه را در محلولی حاوی نانوسیم‌هایی از جنس نقره قرار داده‌اند. در کمال تعجب نانوسیم‌ها جذب پارچه شدند و طی فرآیند ناشی از تبخیر روی هر نخ را پوشاندند.

پارچه‌ای که طی آزمایش این محققان تولید شده انعطاف پذیری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بسیار بالایی دارد و رسانای کشسان است. همچنین می‌توان از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قابلیت‌های ویژه آن، هدایت بالای انرژی الکتریکی و استحکام مکانیکی مطلوب را برشمرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تمامی خصوصیات این پارچه، موجب می‌شود که گزینه‌ی مناسبی برای پوشیدنی‌ الکترونیکی و پارچه‌ هوشمند محسوب شود. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که شرکت‌های زیادی سریعاً سراغ تولید و استفاده از چنین پارچه هایی بروند.

با این وجود، توسعه چنین پارچه‌هایی مطلب تازه‌ای نیست چرا iچندی پیش اپل پتنت جدیدی ثبت کرده که به دستکش هایی با قابلیت سنجش نیرو اختصاص دارد. حتی به نظر میرسد از تکنولوژی توصیف شده در پتنت جدید اپل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توسعه لباس یا پارچه های هوشمند و پوشیدنی های سلامتی استفاده گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone