🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35921.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بسته اینترنت ایرانسل با VPN آزاد محاسبه نمی‌شود

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، یکی از نکته‌های موجود در وب‌سایت ایرانسل باعث شد تا عده‌ای از کاربران برداشت اشتباهی از نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت خود داشته باشند و تصور کنند که با استفاده از ابزار ...

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، یکی از نکته‌های موجود در وب‌سایت ایرانسل باعث شد تا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عده‌ای از کاربران برداشت اشتباهی از نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت خود داشته باشند و تصور کنند که با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده از ابزار تغییر دهنده IP، تعرفه‌ ترافیک آنها نه از طریق بسته‌ای که خریده‌اند، بلکه به شکل کاملاً آزاد و کیلوبایتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محاسبه می‌شود.

از همان زمان تعرفه مصرف ترافیک در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعدادی از سایت‌های ایرانی که تعداد آنها به ۵۰۰ عدد می‌رسید، به شکل نیم بها محاسبه می‌شد و ایرانسل عنوان کرده بود که در صورت استفاده از ابزار تغییر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهنده IP یا VPN، قادر نیست این تخفیف را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای سایت‌های داخلی ارائه دهد و کاربران باید به این موضوع دقت داشته باشند. برداشت عده‌ای از کاربران از همین نکته، این بود که در صورت خرید یک بسته اینترنت و استفاده از VPN، تعرفه اینترنت نه در قالب بسته، بلکه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به صورت آزاد و کیلوبایتی محاسبه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

حالا و پس از گذشت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیش از یک سال از این موضوع، دوباره همین سوءبرداشت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از سوی کاربران در شبکه‌های مجازی مطرح شد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وزیر ارتباطات هم در توییتر خبر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داد که دستور پیگیری این شکایت از ایرانسل را داده است و دیشب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بیانیه‌ای اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که بررسی سیستم‌های صورتحساب این اپراتور از سوی رگولاتوری نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که محاسبه هزینه مشترکین دارای بسته فعال در چارچوب تعرفه‌های اعلامی انجام شده و مبنای محاسبه، تعرفه آزاد نبوده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

«حسین فلاح جوشقانی»، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در همین بیانیه می‌گوید: «درصورت استفاده مشترکین از نرم‌افزارهای فیلترشکن و VPN به دلیل عدم امکان شناسایی سایت مورد استفاده، حتی درصورت استفاده از سایتهای داخلی، محاسبه تعرفه براساس تعرفه عادی بین‌الملل انجام شده و تعرفه ترجیحی برای سایتهای داخلی اعمال نخواهد شد و این موضوع به هیچ عنوان به معنای محاسبه براساس تعرفه آزاد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نبوده است.»

روابط عمومی ایرانسل هم این بیانیه را در اختیار دیجیاتو قرار داده است:

«اصل این موضوع به دلیل یک برداشت اشتباه مطرح شده بود که سال گذشته نیز ایرانسل به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن پاسخ داد و حتی در وب‌سایت نیز این موضوع شفاف‌تر اعلام شد تا سوءبرداشتی صورت نگیرد.

زمانی که مشترک از ابزار تغییر دهنده IP استفاده می‌کند و IP خارج کشور روت می‌شود، از تخفیف ۵۰ درصدی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده از سایت‌های اعلام شده داخلی محروم می‌شود. در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - واقع به این شکل، هزینه ترافیک بدون - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفتن تخفیف و بر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اساس تعرفه بین‌الملل از بسته خریداری شده مشترک محاسبه می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone