تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17167.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین نرم افزارها برای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه

اگر به اشتباه یک فایل را از روی هارد خود حذف کرده باشید، بازیابی آن ممکن است و چندین نرم افزار ریکاوری هارد در بازار وجود دارد. در این مطلب شما را با قویترین و ...

اگر به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - اشتباه یک فایل را از روی هارد خود حذف کرده باشید، بازیابی آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - ممکن است و چندین نرم افزار ریکاوری هارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - در بازار وجود دارد. در این مطلب شما را با قویترین و بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه آشنا می‌کنیم.

شما می‌توانید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - فایل‌های حذف شده هارد داخلی و اکسترنال یا کارت حافظه گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - و دستگاه‌های دیگر را ریکاوری کنید و حتی اگر این فایل‌ها در سطل زباله سیستم شما وجود نداشته باشند نیز - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - امکان بازیابی آن‌ها وجود دارد و برای این کار باید از نرم افزار ریکاوری اطلاعات استفاده کنید.

زمانی که یک فایل را از کامپیوتر یا فضای ذخیره‌سازی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - خارجی حذف می‌کنید، به صورت کامل از بین نمی‌رود و درون درایو یا دیسک باقی می‌ماند. اگر در همان فضا فایل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - دیگری قرار ندهید و فضای در اختیار آن توسط فایل دیگری اشغال نشود، امکان بازیابی آن وجود دارد. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد فایل‌های حذف شده را جستجو می‌کنند و آن‌ها را به شما اطلاع می‌‌دهند.

برای آشنایی با بهترین و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - قویترین نرم افزارهای بازیابی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - اطلاعات هارد و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کارت حافظه در ادامه این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard

این برنامه از رابط کاربری خلاقانه و ساده‌ای بهره می‌برد. در صفحه اصلی هرآنچه برای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می‌گیرد. نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard کار خود را در سه مرحله اسکن، پیش‌نمایش و ریکاوری انجام می‌دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

این نرم افزار اطلاعات را در مسیرها و انواع مختلف بخش‌بندی می‌کند و به همین دلیل می‌توانید به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - راحتی موقعیت فایل را متوجه شده و آن را از مسیر اصلی یا نوع آن مانند فایل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - صوتی، تصویری، ایمیل یا اسناد بازیابی کنید. برای این کار شاید نیازی به اسکن صدها یا هزاران سند نداشته باشید چرا که امکان جستجو در این نرم افزار وجود دارد و همچنین درون آن فیلترهایی مانند حجم فایل و همچنین تاریخ ایجاد آن نیز به چشم می‌خورد.

اگر نتوانستید یک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - فایل حذف شده را پیدا کنید، درون - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - فولدرهایی با عنوان «RAW Files» یا «Label RAW Files» را جستجو کنید. در این فولدرها فایل‌هایی که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - نام یا مسیر اصلی خود را گم کرده‌اند، ذخیره می‌شوند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

به صورت کلی فرایند اسکن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - با سرعت مناسبی صورت می‌گیرد و همچنین پیش‌نمایشی از اطلاعات را در اختیار کاربر نیز قرار می‌دهد. این نرم افزار به صورت رایگان برای سیستم عامل ویندوز و مک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - او اس وجود دارد، البته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - در این نسخه تنها می‌توانید ۲ گیگابایت اطلاعات را بازیابی کنید. با پرداخت حداقل هزینه ۸۹.۹۵ دلار به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند ریکاوری دیتا درون فضای ابری دسترسی پیدا می‌کنید.

از این برنامه علاوه بر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کامپیوتر و کارت حافظه، می‌توانید برای ریکاوری اطلاعات از دستگاه‌های صوتی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - مانند آیپاد نیز استفاده کنید. در نسخه پولی به تمام قابلیت‌های آن دست پیدا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کنید و امکان نسخه کامل نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard در سایت‌های داخلی وجود دارد.

نرم افزار Stellar Data Recovery

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

یکی دیگر از بهترین و قویترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه، Stellar Data Recovery نام دارد که درون آن شخصی‌سازی اسکن نوع اطلاعات برای شما ممکن است. برای مثال اگر به دنبال یک فایل ویدیویی باشید، می‌توانید تنها گزینه ویدیوها را فعال کرده و سایر گزینه‌ها را غیرفعال کنید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - تا سریعتر به فایل موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

اگر تنها انتخاب فایل‌های ویدیویی برای شما مناسب نیست و به دنبال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - جستجوی بهتر و دقیق‌تری هستید، می‌تواند فرمت دقیق فایل موردنظرتان را نیز انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید به نرم افزار Stellar Data Recovery دستور دهید که تنها به دنبال فایل‌های ویدیویی با فرمت MP4 باشد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - یا اینکه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - تنها تصاویر با فرمت PNG را جستجو کند. چنین کاری ساده است، هرچند باید در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - منوی تنظیمات آن را شخصی‌سازی کنید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

این ابزار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس موجود است و همانطور که می‌توان انتظار داشت، بهترین ویژگی‌های آن در نسخه پولی به چشم می‌خورد که هزینه‌ای برابر ۷۹ دلار در هر سال از کاربران درخواست می‌کند. در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - نسخه رایگان می‌توانید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - تا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - ۱ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - گیگابایت اطلاعات را بازیابی کنید که برای فایل‌های سبک مانند اسناد مناسب است. لازم به ذکر است که امکان دانلود کرک نرم افزار Stellar Data Recovery در سایت‌های داخلی وجود دارد.

Disk Drill

Disk Drill یک ابزار فوق‌العاده برای بازیابی اطلاعات محسوب می‌شود که کارایی بیش از بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه دارد. این ابزار دارای بخش‌هایی برای ریکاوری فایل‌های حذف شده در سیستم عامل iOS و اندروید است. این نرم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - افزار از چندین روش بازیابی برای ریکاوری اطلاعات حذف شده استفاده می‌کند که در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - ادامه نگاه دقیقتری به آن‌ها خواهیم داشت.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

درون نرم افزار Disk Drill با سه روش برای بازیابی اطلاعات روبه‌رو هستیم:

  • اسکن سریع: این روش سریع و مناسب اطلاعاتی است که اخیرا حذف شده‌اند و بیشتر برای فایل‌هایی که به تازگی از سطل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - زباله حذف کرده‌اید، مناسب است. کارایی این روش بستگی به مدت زمان حذف فایل‌ها دارد، برای مثال اگر به دنبال ریکاوری یک فایل دو ساعت پس از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - حذف باشید، شانس این کار بسیار بالاتر از فایلی است که ۴۸ ساعت از حذف آن می‌گذرد.
  • تخصیص اطلاعات موجود: در صورتی که نمی‌توانید یک فایل را درون اکسپلورر کامپیوتر ویندوزی خود یا فایندر مک او اس پیدا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کنید، به سراغ این روش بازیابی بروید.
  • تمام روش‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - ریکاوری: در این روش شاهد استفاده از ترکیبی از دو - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - شیوه بالا هستیم تا موقعیت فایل‌های حذف شده را پیدا کرده و آن‌ها را بازیابی کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

شما در انتخاب روش بازیابی اطلاعات آزاد هستید ولی اگر در این زمینه شک دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از آخرین گزینه یعنی تمام روش‌های ریکاوری استفاده کنید و به Disk Drill اجازه دهید کار خود را انجام دهد. اسکن دیسک شما با توجه به اطلاعات موجود در آن، چندین دقیقه طول می‌کشد، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - اما پیش از اتمام اسکن نرم افزار Disk Drill امکان بررسی موارد پیدا شده را برای شما فراهم می‌کند.

اولین محدودیت این برنامه، طراحی ابزار جستجو است. زمانی که شما به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - دنبال یک فایل هستید، Disk Drill اطلاعات پیدا شده مربوط به کلمه یا عبارت موردنظرتان را نمایش نمی‌دهد و تنها مسیری که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌توانید فایل را در آن پیدا کنید، نشان داده می‌شود. بنابراین باید به صورت دستی در فولدرها دنبال فایل موردنظرتان باشید.

غیر از ابزار جستجو، بخش‌های دیگر این نرم افزار ریکاوری اطلاعات هارد و کارت حافظه عملکرد مناسبی دارند. شما می‌توانید فایل‌ها را بر اساس حجم و تاریخ اصلاح آن‌ها فیلتر کنید. ابزار فیلتر به شما اجازه می‌دهد که فایل‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - هم‌شکل را از نتایج جستجو پنهان کنید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

این نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد که برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس توسعه پیدا کرده، در نسخه رایگان امکان ریکاوری اطلاعات به حجم ۵۰۰ مگابایت را فراهم می‌کند که برای حذف این محدودیت باید نسخه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کامل آن با هزینه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - پایه ۸۹ دلار را خریداری کنید که البته امکان دانلود نسخه کامل آن از سایت‌های داخلی وجود دارد.

نرم افزار Wondershare Recoverit

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

برای آخرین مورد به سراغ نرم افزار Recoverit که توسط «Wondershare» توسعه پیدا کرده، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌رویم. این نرم افزار تمام ابزارهای موردنیاز برای بازیابی اطلاعات حذف شده شامل فایل‌های ویدیویی، صوتی، اسناد و عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان استفاده از آن برای ریکاوری دیتا کامپیوتر ویندوزی، مک، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - هارد اکسترنال، حافظه USB و کارت‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - SD وجود دارد. این برنامه حجم کمی داشته و کار با آن راحت است.

این نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد به صورت خودکار فضاهای ذخیره‌سازی متصل به کامپیوتر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - شما را به نمایش گذاشته و آن‌ها را بخش‌بندی می‌کند. قابلیت «انتخاب فولدر» در صفحه اصلی به شما اجازه می‌دهد که مسیر یا فولدر خاصی را اسکن کنید. یکی از نقص‌های نرم افزار Wondershare Recoverit مربوط به عدم امکان اسکن چندین درایو به صورت همزمان می‌شود و البته نتایج اسکن را نیز ذخیره نمی‌کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

پس از اتمام اسکن فضای ذخیره‌سازی، این نرم افزار فایل‌ها را بر اساس نوع فایل و مسیر یا فولدر ریکاوری بخش‌بندی می‌کند. این نرم افزار همچنین فایل‌های سیستمی و RAW را نیز برچسب‌گذاری می‌کند تا بتوانید به راحتی آن‌ها پیدا کنید. نرم افزار Recoverit همچنین قادر به پشتیبانی از قابلیت پیش‌نمایش است.

این برنامه بازیابی اطلاعات هارد برای سیستم عامل ویندوز - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - و مک او اس موجود است و در نسخه رایگان حداکثر می‌توانید داده‌ها با حجم ۱۰۰ مگابایت را بازیابی کنید. نسخه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کامل این نرم افزار هزینه پایه‌ای برابر ۷۹.۹۵ دلار دارد و می‌توانید بدون محدودیت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - فایل‌های خود را بازیابی کنید. مانند برنامه‌های قبلی، امکان دانلود کرک نرم افزار Recoverit نیز در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - سایت‌های داخلی وجود دارد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که فرقی نمی‌کند اطلاعات چگونه از فضای ذخیره‌سازی شما حذف شده باشند، نرم افزارهای بالا بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه و همچنین دستگاه‌های مختلف را ممکن می‌کنند، البته ریکاوری اطلاعاتی که روی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - آن‌ها دیتا دیگری قرار گرفته، دشوار و تقریبا غیرممکن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone