🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41306.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هواوی Mate 10 احتمالا از قابلیتی شبیه به سامسونگ دکس پشتیبانی می کند

درحالی که تنها دو هفته به رونمایی از Mate 10  باقی مانده، هر روز شایعه و خبر جدیدی از این موبایل قدرتمند به گوش می رسد. حالا بر اساس گزارش های منتشر شده هواوی Mate ...

درحالی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - که تنها دو هفته به رونمایی از Mate 10  باقی مانده، هر روز شایعه و خبر جدیدی از این موبایل قدرتمند به گوش می رسد. حالا بر اساس گزارش های منتشر شده هواوی Mate - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - 10 ممکن است از قابلیتی شبیه به سامسونگ دکس پشتیبانی کند.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجانسامسونگ چند وقت پیش با معرفی داک سازگار با گلکسی s8 ایده استفاده از موبایل به عنوان کامپیوتر را دوباره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - احیا کرد. هواوی هم که حالا به یکی از 3 فروشنده برتر موبایل تبدیل شده نمی خواهد از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - قافله عقب بماند.

در این گزارش به سخنان «یانیس آنتور» مبدع «میرابوک» اشاره کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - که Mate 10 قابلیتی شبیه به سامسونگ دکس داشته و با میرابوک نیز سازگار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - است.

میرابوک از نظر ظاهری شبیه به دیگر لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - تاپ های استاندارد است و با نمایشگری 13.3 اینچی و بدنه ای آلومینیومی، وزنش به کمتر از یک کیلوگرم می رسد، اما پردازنده داخلی ندارد و برای این کار از موبایل کاربر استفاده می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان
میرابوک

Mate 10 احتمالا از درگاه DisplayPort برخوردار است که به اندازه HDMI متداول نیست اما سازگاری آن با دیگر داک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - که ممکن است از دکس سبک تر و کارآمدتر باشند، یک مزیت به شمار می رود.

هواوی قرار است 24 مهرماه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - طی مراسمی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - برلین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - از این موبایل رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone