🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41314.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل مشکل باتری آیفون 8 پلاس را بررسی می کند

در حالی که اخیراً دو گزارش درباره متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کمپانی اپل قرار است به بررسی موبایل ها، باتری ها و هر چیز دیگری که برای ...

در حالی که اخیراً دو گزارش درباره متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کمپانی اپل قرار است به بررسی موبایل ها، باتری ها و هر چیز دیگری که برای تایید صحت این اخبار لازم است بپردازد. گفتنی است که در حداقل یکی از تصاویر منتشر شده روی شبکه های اجتماعی، می توان دید که باتری متورم شده و به تبع آن، نمایشگر دستگاه را از قابش خارج کرده است.

در یکی از مثال های وقوع این مشکل، صاحب موبایل می گوید تورم باتری زمانی به اتفاق افتاد که وی مشغول شارژ دستگاه از طریق آداپتور و کابل رسمی اپل بود. شخص - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - دیگر نیز می گوید که آیفون 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - پلاس وی، به همراه باتری متورم به دستش رسید و از همان ابتدا، نمایشگر از جای خود خارج شده بود و دستگاه، اندازه ای دو برابر اندازه ای که باید باشد یافته بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران

تصمیم اپل برای بررسی این موبایل ها، چندان جای تعجب ندارد و کمپانی ساکن کوپرتینو، خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - را به بررسی دائمی باتری های متورم دیوایس هایش (حتی آیفون های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - قدیمی) متعهد کرده است.

در حالی که یک سال از حوادث مربوط به گلکسی نوت 7 می گذرد که سامسونگ را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - دو بار مجبور به فراخوان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - جمع آوری دستگاه و سپس جمع آوری کامل آن از بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - کرد، بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - افراد به همین زودی مشغول مرتبط دانستن جریان آیفون 8 پلاس به نوت 7 هستند. اما برخلاف فبلت سال 2016 سامسونگ، تعداد آیفون 8 های تحت تاثیر قرار گرفته با نرخ رایج بروز مشکل در باتری های لیتیومی برابری می کند. نرخ بروز مشکل در نوت 7 سامسونگ، 1 در 20 هزار بود اما آیفون 8 پلاس های فعلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - تنها دو واحد در میان میلیون ها واحد تولید شده هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران

- تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone