🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41298.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی با فروش 10 میلیون موبایل در یک ماه، رکورد جدیدی از خود به جا گذاشت

کمپانی چینی شیائومی با فروش 10 میلیون موبایل هوشمند در ماه سپتامبر (شهریور) به رکورد جدیدی در این زمینه دست پیدا کرده است. «لی جون» مدیرعامل این شرکت با ارسال یک پست در شبکه اجتماعی ...

کمپانی چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شیائومی با فروش 10 میلیون موبایل هوشمند در ماه سپتامبر (شهریور) به رکورد جدیدی در این زمینه دست پیدا کرده است.

«لی جون» مدیرعامل این شرکت با ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یک پست در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» این مساله را اعلام کرده است.

بر اساس گفته های آقای جون این اولین باری است که این کمپانی توانسته در یک ماه به چنین فروش بالایی دست پیدا کند. این شرکت با فروش 23.2 میلیون دستگاه در سه ماهه دوم سال 2017 از نظر فروش بین المللی بین پنج تولید کننده برتر دنیا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قرار گرفته است.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اما شیائومی چگونه در عرض چند سال به چنین جایگاهی دست پیدا کرده است؟ پاسخ اصلی در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرخریدار هند نهفته است، جایی که در ماه سپتامبر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پذیرای 10 درصد از کل فروش شیائومی در عرض دو روز بوده است.

دلیل این خرید بالا همزمانی با جشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیوالی بوده که یکی از مهم ترین اعیاد هندوها به شمار می رود. از طرف دیگر شیائومی ماه گذشته دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدل محبوب Mi Note 3 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و Mi A1 را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با اندروید خام در هند عرضه کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان
رشد فروش شیائومی در سال 2017 با رنگ نارنجی مشخص شده است

این نتایج نشان دهنده موفقیت شیائومی در بازگشت به روند روبه رشدش است. سال گذشته این شرکت تنها موفق به فروش 58 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موبایل شد که نسبت به سال قبل از آن 12 میلیون دستگاه کاهش یافته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** اجاق گاز و فر تکنوگاز D1B96G5VCO-DECOL1 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone