🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41300.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با 10 فرمان کاربردی CMD در ویندوز آشنا شوید

حتی در سیستم عامل ویندوز نیز بعضی از کارها را می توان تنها با استفاده از خط فرمان انجام داد. در رابطه با همین موضوع  برخی از این ابزار معادل گرافیکی ندارند و برخی دیگر ...

حتی در سیستم عامل ویندوز نیز بعضی از کارها را می توان تنها با استفاده از خط فرمان انجام داد. در رابطه با همین موضوع  برخی از این ابزار معادل گرافیکی ندارند و برخی دیگر هم با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن که دارای رابط گرافیکی هستند، اما بهره مندی از آن ها با استفاده از خط فرمان سریعتر است.

اگر به جای Command Prompt از PowerShell استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می کنید باید توجه داشته باشید که تمام دستورات ذکر شده در این مطلب برای هر دو ابزار یکسان است. در مطلب امشب قصد داریم شما را با 10 فرمان کاربردی CMD در سیستم عامل ویندوز آشنا کنیم؛ پس تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پایان با ما همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باشید.

ipconfig: پیدا کردن آدرس IP در کوتاه ترین زمان

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

همانطور که می دانید کاربران قادر هستند آدرس IP خود را از طریق کنترل پنل پیدا کنند.

برای استفاده از فرمان ipconfig کافیست آن را در Command Prompt بنویسید.

با این حال دستور ipconfig یک راه سریع برای تعیین آدرس IP رایانه مورد استفاده تان و سایر اطلاعات مانند Default Gateway (آدرس IP روتر مورد استفاده توسط شما) به شمار می ورد.

برای استفاده از فرمان ipconfig کافیست آن را در Command Prompt بنویسید. پس از آن فهرستی از تمام اتصالات شبکه ای که رایانه شما از آن ها استفاده می کند به نمایش در می آید.

در رابطه با همین موضوع اگر در حال استفاده از یک شبکه وای فای هستید به بخش Wireless LAN adapter نگاه نموده و در صورت استفاده از شبکه کابلی نیز به بخش Ethernet adapter توجه کنید. برای جزئیات بیشتر نیز کافیست از فرمان ipconfig /all استفاده کنید تا اطلاعات کاملی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رابطه با پیکربندی IP سیستم تان ارائه شود.

ipconfig /flushdns: پاک کردن سریع حافظه کش DNS

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اگر شما DNS خود را تغییر دهید، تغییرات الزاماً بلافاصله صورت نمی گیرند. ویندوز از یک حافظه کش استفاده می کند تا DNS - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به واسطه آن پاسخ های دریافت شده را به خاطر بسپارد. این امر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سبب صرفه جویی در زمان به هنگام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دسترسی مجدد به یک آدرس مشخص در آینده می شود.

برای آن که مطمئن شوید آدرس ها از DNS انتخابی جدید دریافت می شوند، کافیست پس از تغییر سرور DNS خود از دستور ipconfig /flushdns جهت  پاک کردن سریع حافظه کش DNS استفاده نمایید.

ping و tracert: به سادگی مشکلات شبکه را عیب یابی کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اگر در ارتباط با یک وبسایت و یا دیگر مسائل مربوط به اتصال شبکه با مشکل مواجه هستید، ویندوز و دیگر سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها دارای ابزار استانداردی هستند که می توانند برای شناسایی مشکلات احتمالی استفاده شوند. ping اولین دستوری است که در این خصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توانید از آن استفاده کنید.

به عنوان مثال فرمان ping howtogeek.com (یا هر سرور اینترنتی دیگری که قصد امتحان کردن آن را دارید) را در CMD بنویسید؛ با انجام این کار ویندوز بسته هایی را به آن آدرس ارسال می کند. برای استفاده از این فرمان قادر خواهید بود از نام و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آدرس حقیقی IP استفاده کنید.

ping اولین دستوری است که برای عیب یابی شبکه می توانید از آن استفاده کنید.

پس از ارسال بسته ها توسط ویندوز، سرور آن آدرس IP (در مثال ما سرور دیجیاتو) متعاقباً پاسخ خواهد داد و دریافت بسته ها را به اطلاع شما می رساند. در همین رابطه قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دیدن مدت زمان ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بسته ها، دریافت پاسخ و همچنین دیدن بسته هایی که به مقصد نرسیده اند (ممکن است شبکه شما دچار اختلال باشد) نیز هستید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در همین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رابطه فرمان tracert مسیری که برای رسیدن یک بسته به مقصد طی می شود و اطلاعات مربوط به هر حرکت در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مسیر آن را نشان می دهد. به عنوان مثال با اجرا کردن فرمان tracert digiato.com می توانید اطلاعات مربوط به هر گره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که بسته برای رسیدن به سرور ما با آن ها ارتباط دارد را بدست آورید.

اگر در اتصال به یک وبسایت مشخص مشکل دارید، فرمان tracert می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تواند به شما نشان دهد که این مشکل ار چه نقطه ای نشأت می گیرد.

shutdown: - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ایجاد یک میانبر Shutdown برای ویندوز

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

فرمان shutdown به شما اجازه می دهد تا ویندوز (نسخه مورد استفاده اهمیتی ندارد) خود را خاموش و یا راه اندازی مجدد نمایید. از این دستور می توانید برای ایجاد کلیدهای میانبر استفاده نموده و آن ها را در منوی Start، دسکتاپ و حتی نوار وظیفه قرار دهید.

در ویندوز 8 و 10 حتی می توانید از یک سوییچ مخصوص برای راه اندازی مجدد رایانه خود و دسترسی به منوی Advanced Startup Options بهره ببرید. برای استفاده از این دستور در Command Prompt و یا به هنگام ایجاد دکمه میانبر کافیست از فرمان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های زیر پیروی کنید:

  • shutdown /s /t 0: سبب خاموش شدن عادی دستگاه می شود.
  • shutdown /r /t 0: سبب راه اندازی مجدد سیستم به صورت عادی می شود.
  • shutdown /r /o: سبب راه اندازی مجدد سیستم و پس از آن دسترسی به منوی Advanced Startup Options  می شود.

sfc /scannow: اسکن فایل سیستم برای پیدا کردن مشکلات

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ویندوز شامل یک ابزار چک کننده فایل سیستم است که همه فایل های سیستم ویندوز را به منظور پیدا کردن مشکلات احتمالی اسکن می کند. اگر فایل سیستم خراب شود و یا از دست برود، ابزار چک کننده فایل سیستم قادر به تعمیر آن خواهد بود. این قابلیت ممکن است مشکلات برخی از سیستم های ویندوز را حل کند.

برای استفاده از این ابزار، پنجره Command Prompt را به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Administrator باز کنید و دستور sfc / scannow را در آن اجرا نمایید.

telnet: متصل شدن به سرورهای Telnet

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

کلاینت telnet به صورت پیش فرض نصب نشده و یکی از ویژگی های اختیاری ویندوز است که می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توانید آن را از طریق کنترل پنل نصب نمایید. پس از نصب کردن آن می توانید از دستور telnet برای اتصال به سرورهای telnet بدون نصب هیچ گونه نرم افزار شخص ثالثی استفاده نمایید.

Telnet یا Telecommunication network نرم افزاری است که به افراد توانایی کنترل قسمت های مختلف یک رایانه با استفاده از  یک سری دستورات را از راه دور می دهد.

cipher: حذف و رو نویسی دائمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک دایرکتوری

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

همانطور که می دانید فرمان cipher اغلب برای مدیریت رمگذاری استفاده می شود . با این حال این دستور دارای گزینه ای است که  داده بی استفاده و تصادفی را روی یک مسیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشخص می نویسد، فضای آزاد آن را تمیز کرده و اطمینان دهد که فایل های پاک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده به هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عنوان قابل بازیابی نیستند.

فایل هایی که حذف می کنید به طور معمول روی دیسک قرار می گیرند مگر آن که از یک درایو SSD - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده کنید. در مقابل دستور cipher به طور مؤثر اجازه می دهد تا بدون نیاز به نصب نرم افزارهای شخص ثالث جهت پاک کردن یک درایو از چنین فایل هایی اقدام کنید.

برای استفاده از این دستور، کافیست درایوی که می خواهید پاک شود را همانند آن چه که در پایین می بینید، مشخص نمایید:

cipher /w:C:\

توجه داشته باشید که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بین سوییچ ( :w/ ) و درایو ( \:C ) هیچ فاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نباشد.

netstat -an: به نمایش در آمدن فهرست اتصالات شبکه و پورت ها

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

دستور netstat -an به شما فهرستی از اتصالات شبکه باز روی رایانه به همراه پورت های مورد استفاده و آدرس IP های خارجی که به آن متصل شده اند را نمایش خواهد می دهد.

nslookup: پیدا کردن آدرس IP - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مرتبط با یک دامنه

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

وقتی که نام یک دامنه را می نویسید (مثلاً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در نوار آدرس مرورگر)، رایانه شما آدرس IP مربوط به نام دامنه را پیدا می کند. شما می توانید از دستور nslookup برای پیدا کردن اطلاعات مروبط به هر دامنه استفاده کنید.

به عنوان مثال با نوشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستور nslookup howtogeek.com در Command Prompt می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توانید به سرعت آدرس IP اختصاص داده شده به وبسایت howtogeek توسط سرور را پیدا کنید. همچنین با یک جستجوی معکوس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و نوشتن آدرس IP قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خواهید بود نام دامنه را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیز بیابید.

دستورات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فراوانی برای استفاده در  Command Prompt و یا PowerShell وجود دارد. فهرستی که در بالا مشاهده می کنید جزو مهم ترین و کاربردی ترین دستورهای موجود است که امکان دارد به آن ها نیاز پیدا کنید. شما چه دستورهای مفیدی می شناسید؟ تجربیات خود را با ما به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone