🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41323.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسمارت فون های قدیمی ال جی دیگر آپدیت امنیتی دریافت نخواهند کرد

اگر از اسمارت فون های قدیمی ال جی استفاده می کنید، به زودی باید با آپدیت های امنیتی این شرکت خداحافظی کنید. کمپانی صاحب نام کره ای اخیرا فهرست دیوایس های واجد شرایط خود برای ...

اگر از اسمارت فون های قدیمی ال جی استفاده می کنید، به زودی باید با آپدیت های امنیتی این شرکت خداحافظی کنید. کمپانی صاحب نام کره ای اخیرا فهرست دیوایس های واجد شرایط خود برای دریافت آپدیت های امنیتی را به روز کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که در آن دیگر نام اسمارت فون هایی مثل LG G3، G4، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - G4 Stylus و Stylo به چشم نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خورد.

این یعنی اگر صاحب یکی از دیوایس های بالا باشید، به روز رسانی های امنیتی ماهیانه ال جی را دریافت نخواهید کرد. البته خوشبختانه هنوز از اسمارت فون های سری G ال جی، دیوایس های G5 و G6 مطابق روند همیشگی به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

همچنین از سری V مدل های V10، V20 و V30، از سری Q مدل های Q6 و Q8 و از سری X مدل های (X300، X400، X500 و X cam) کماکان امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دریافت به روز رسانی های امنیتی ال جی را خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که با قطع آپدیت های امنیتی برای اسمارت فون های قدیمی، راهکار جایگزین صاحبان این دیوایس ها برای حفظ امنیت موبایل شان چه خواهد بود. شکی نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که قطع پشتیبانی امنیتی در این دیوایس ها می تواند صاحبان آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ها را در آینده به مشکلات زیادی دچار کند.

البته فعلا صورت خوش ماجرا اینجاست که ال جی هنوز تاریخ دقیق قطع پشتیبانی خود را اعلام نکرده. بنابراین تا آن زمان ممکن است که برای اسمارت فون های قدیمی اعلام شده همچنان آپدیت های امنیتی منتشر بشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone