🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41299.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن getFilter؛ مسدود کننده پیامک های مزاحم و اسپم در آیفون

اگر اخبار چند روز اخیر را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که با روی کار آمدن وزیر جدید ارتباطات مسئله جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی حالا با جدیت بیشتری دنبال می شود. دوشنبه هفته ...

اگر اخبار چند روز اخیر را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که با روی کار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آمدن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - وزیر جدید ارتباطات مسئله جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی حالا با جدیت بیشتری دنبال می شود. دوشنبه هفته گذشته بود که امیر خوراکیان، معاون مرکز ملی فضای مجازی از تلاش های این مرکز برای ساماندهی پیامک های انبوه خبر داد و اعلام نمود که بسیاری از مشکلات محتوایی پیامک‌ های تبلیغاتی حل شده است.

دولت در حال حاضر با ارائه سامانه‌ های ۸۰۰ و ۱۰۰۰۱۳۱۴ اقداماتی برای مدیریت پیامک های تبلیغاتی انجام داده، اما از شواهد و قرائن پیداست که این اقدامات کافی نبوده اند چرا که پیامک های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسپم و مزاحم همچنان به اینباکس کاربران تلفن های هوشمند سرازیر می شوند. اما واقعا برای خلاص شدن از آن ها چه باید کرد؟

شاید اپ های مسدود کننده پیامک و MMS بتوانند چاره کار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باشند. getFilter جدیدترین اپلیکیشنی است که برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پلتفرم iOS و توسط یک توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دهنده ایرانی برای مبارزه با پیامک های تبلیغاتی توسعه داده شده؛ ابزاری که هوشمندانه و با قدرت گرفتن از یادگیری ماشینی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تواند به خوبی پیامک های اسپم را از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیامک های عادی فیلتر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان
با تعیین قواعد برای getFilter می توانید هوش مصنوعی آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مطابق میل خودتان تربیت کنید.

فرزاد نظیفی (که پیش تر کیبورد PersianTyper را از او دیده بودیم) در getFilter - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روی مبارزه با پیامک های اسپم متمرکز شده و فریم ورک CoreML را مبنای کار اپلیکیشن خود قرار داده. CoreML یک فریم ورک اختصاصی یادگیری ماشینی است که اپل در محصولات نرم افزاری اش استفاده می کند.

به لطف CoreML برنامه نویسان می توانند بین مدل های آموزش دیده و پرداخته شده یادگیری ماشینی با اپلیکیشن های خود تعامل برقرار کنند. getFilter هم دقیقا از همین رویه پیروی کرده تا قادر به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تفکیک پیامک های مهم از پیامک های مزاحم تبلیغاتی باشد.به گفته توسعه دهنده، هوش مصنوعی getFilter می تواند با دقت 95 درصد اسپم بودن پیامک ها را تشخیص داده و آن ها را به شکل خودکار به پوشه SMS Junk اپلیکیشن Messages آیفون بفرستد، و به مرور زمان در این تشخیص دقیق تر می شود.

هوش مصنوعی getFilter می تواند با دقت 95 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درصد اسپم بودن پیامک ها را تشخیص دهد

getFilter روش جالبی را برای تشخیص پیامک های اسپم در پیش گرفته. با نصب این اپ و دادن دسترسی های لازم، فقط پیامک هایی فیلتر می شوند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در دفترچه تلفن شما نباشند و کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از 3 بار به آن ها پاسخ داده باشید. هر پیامکی که دارای چنین خصوصیتی باشد بلافاصله به SMS Junk منتقل می شود، هر چند که در نهایت آن را دریافت می کنید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که این موضوع هم به قوانین محدود کننده اپل برای مدیریت پیامک ها بر می گردد.

اما رویه کاری که توضیح دادیم، شاید احتمال این که پیامک های مهم هم به پوشه جانک بروند وجود داشته باشد. getFilter برای جلوگیری از این موضوع راهکار ساده ای به کاربر ارائه کرده، آن هم هدایت و تربیت هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مصنوهی با ساخت فیلترهای شخصی سازی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است.

در getFilter می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کلماتی که باید فیلتر شوند را در بلک لیست قرار دهید و برای آن هایی که نباید فیلتر شوند یک لیست سفید تهیه کنید. مثلا اگر فکر می کنید کلماتی مثل «قرعه کشی» یا «شارژ هدیه» در پیامک های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تبلیغاتی تان بارها تکرار می شوند، می توانید این دو را به بلک لیست بفرستید تا دفعه بعدی که آن ها را دریافت کردید، هوش مصنوعی اپ با دقت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتری آن ها را تشخیص داده و به پوشه SMS Junk بفرستد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان
تمام پیامک های فیلتر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدون دریافت نوتیفیکیشن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخش SMS Junk - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منتقل می شوند. بنابراین می توانید سر فرصت همه شان را با یک اشاره پاک کنید.

بر عکس این حالت هم ممکن است. می توانید کلمه «بانک» را به لیست سفید اضافه کنید تا پیامک های مهم بانکی از دست نروند. همچنین به غیر از محتوا، پیامک ها در getFilter می توانند بر اساس شماره فرستنده هم فیلتر بشوند. بنابراین می توانید شماره سامانه پیامکی بانکی که در آن حساب دارید را با همین روش در لیست سفید بگذارید تا پیامک های بانک مستقیما به اینباکس شما بیایند.

getFilter اعمال فیلترهایش را به دو شکل آفلاین و آنلاین انجام می دهد، که در حالت اول تمام پردازش هوش مصنوعی در موبایل انجام شده و هیچ اطلاعاتی به سرور ارسال نمی شود. اما در حالت دوم ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارسال اطلاعات به سرور (که البته شامل اطلاعات خصوصی کاربر نبوده و صرفا برای پیشرفت هوش مصنوعی استفاده می شوند) - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پردازش هم به صورت آنلاین انجام می گردد تا سنگینی این کار به دوش سخت افزار دیوایس نیفتد.

در getFilter - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می توانید کلماتی که باید فیلتر شوند را در بلک لیست قرار دهید

در مجموع getFilter هر چند که از دریافت پیامک های اسپم به طور کامل جلوگیری نمی کند و صرفا آن ها را به پوشه جانک می فرستد، اما کمترین مزیتش این است که حداقل موقع رسیدن پیامک های مزاحم هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نمی کنید و ضمنا همگی آن ها از پیامک های مهم تان تفکیک می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شوند. نکته مهم این که از پس فیلترینگ پیامک های فارسی هم بر می آید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و بر خلاف بسیاری از اپ های بلاکر اپ استور پولی نیست.

ضمن این که به لطف یادگیری ماشینی، عملکرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اپلیکیشن در تشخیص اسپم ها روز به روز بهتر خواهد شد. با این وجود دو قابلیتی که جایشان در این اپلیکیشن خالیست، مسدود کردن تماس های تلفنی و ساخت بلک لیست از شماره های دفترچه تلفن هستند که امیدواریم با به روز رسانی های بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شاهد آن ها هم باشیم.

getFilter با امکاناتی که ارائه کرده احتمالا بتواند آزار و اذیت پیامک های اسپم را تا حد زیادی برایتان کاهش بدهد. با این وجود، باید عملکرد آن را به مرور زمان بسنجید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ببینید که چقدر برایتان کاربردی ظاهر می شود.

دانلود از اپ استور

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone