🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41312.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ای کوچک از کامپیوتر Commodore 64 در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می شود

دهه ۸۰ میلادی بدون شک عصر طلایی کنسول ها و مینی کامپیوترها بود. بسیاری از ما کودکی خود را با کنسول های NES و SNES نینتندو گذراندیم. اما کسی نیست که نداند مینی کامپیوتر Commodore 64 نیز ...

دهه ۸۰ میلادی بدون شک عصر طلایی کنسول ها و مینی کامپیوترها بود. بسیاری از ما کودکی خود را با کنسول های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - NES و SNES نینتندو گذراندیم. اما کسی نیست که نداند مینی کامپیوتر Commodore 64 نیز بخشی مهم از تاریخ سخت افزارهای رایانه ای را شکل داده است. در این شرایط عجیب نخواهد بود اگر بشنویم که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار است نسخه ای کوچک و امروزی از این محصول روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بازار شود.

این Commodore 64 مدرن C64 Mini نام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارد و قرار است پس از سال ها (دقیقاً از ۱۹۸۲) دوباره در سال ۲۰۱۸ و با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

محصول مورد بحث که توسط کمپانی «Retro Games» تولید و عرضه خواهد شد، به صورت پیش فرض دارای ۶۴ عنوان از بازی های خاطره انگیز آن سال ها از جمله California Games ،Speedball 2 و Paradroid است.

C64 Mini به همراه یک جوی استیک سیم دار و کابل شارژ روانه بازار می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای انجام بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز می توانید این کنسول کوچک را از طریق درگاه HDMI به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلویزیون متصل نمایید. ضمن این که امکان اتصال یک کیبورد استاندارد نیز از طریق درگاه USB وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

این محصول قابلیت نصب بازی های جدید یا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به روز آوری فریم ویر را از طریق پورت USB دارد. علاوه بر آن Retro Games اعلام کرده است که قصد دارد در اواخر سال ۲۰۱۸ یک نسخه دیگر از Commodore 64 در ابعاد اصلی را با قابلیت های بیشتر روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بازار نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone