🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41292.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن +Google Camera HDR حالا از فرمت RAW نیز پشتیبانی می کند

نسخه اصلاح شده اپلیکیشن Google Camera به کاربرانی که دستگاه های پیکسل و یا نکسوس را در اختیار ندارند اجازه می دهد تا در کنار قابلیت های دیگر از ویژگی +HDR گوگل نیز استفاده کنند. ...

نسخه اصلاح شده اپلیکیشن Google Camera به کاربرانی که دستگاه های پیکسل و یا نکسوس را در اختیار ندارند اجازه می دهد تا در کنار قابلیت های دیگر از ویژگی +HDR گوگل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیز استفاده کنند.

خوشبختانه B-S-G که یکی از توسعه دهندگان مستقل اندروید است هنوز کار خود روی این برنامه اصلاح شده را متوقف نکرده است. نسخه جدید منتشر شده از این اپ از فرمت RAW پشتیبانی می کند، برخی اشکالات عمده در آن رفع شده و همچنین دارای چند ویژگی جدید است

به نظر می رسد که سرعت و ثبات کلی +Google Camera HDR با عرضه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این نسخه بهبود یافته است.

با به روز رسانی +Google Camera HDRT، این اپلیکیشن می - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تواند ضبط با فرمت RAW را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هنگام ذخیره فایل JPEG فعال کند. پیشتیبانی از فرمت RAW ممکن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است برای اکثر افراد مهم نباشد اما به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاربران حرفه ای تر اجازه می دهد تا از رایانه خود برای پردازش بیشتر و تنظیم مناسب تر تصاویر استفاده نمایند.

همچنین نسخه ماد شده Google Camera به شما - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این امکان را می دهد تا ضمن استفاده از قابلیت +HDR، قادر به پیکربندی حالت های پردازش آن نیز باشید. ضمناً برای اعمال این تغییرات باید یک بار برنامه را به طور کامل ببندید و مجدداً باز کنید.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

همچنین ممکن است به هنگام کار با اپلیکیشن فوق برخی ترکیبات به درستی با یکدیگر  کار نکنند و هم خوانی نداشته باشند. بدین منظور - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تنظیمات را دستکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

در نهایت به نظر می رسد که سرعت و ثبات کلی +Google Camera HDR با عرضه این نسخه بهبود یافته است. متأسفانه فهرست دستگاه هایی که از این اپلیکیشن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کنند آن چنان غنی نیست و به تلفن های هوشمند LG G6 ،LG V20 ،OnePlus 3/3T ،OnePlus 5 ،Samsung Galaxy S8 (Snapdragon) ،Xiaomi Mi 5S و Essential Phone ختم می شود.

با این حال این برنامه روی سایر دستگاه ها مانند نوکیا 6 و Xiaomi Redmi Note 4 نیز باید اجرا شود چرا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که این دیوایس ها نیز از Camera2 API پشتیبانی می کنند. با این تفاسیر فکر می کنیم که در آینده ای نزدیک باید منتظر اضافه شدن تلفن های هوشمند جدید به این فهرست باشیم.

برای دانلود نسخه اصلاح شده Google Camera می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone