🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  5. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41313.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کنترل دمای مواد غذایی با یک سنسور قابل خوردن

دمای نگهداری مواد غذایی از زمان تولید تا موقع مصرف فاکتوری اساسی در سلامت آنها به شمار می رود. برای کنترل این فاکتور محققین سوئیسی موفق به توسعه نمونه اولیه سنسوری شده اند که می ...

دمای نگهداری مواد غذایی از زمان تولید تا موقع مصرف فاکتوری اساسی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سلامت آنها به شمار می رود. برای کنترل این فاکتور محققین سوئیسی موفق به توسعه نمونه اولیه سنسوری شده اند که می تواند به مواد غذایی چسبیده و دمای آن را به صورت بی سیم مشخص نمایند.

نکته بسیار جالب در خصوص سنسور مذکور قابل خوردن بودن آن است. بنابراین چسبیدن آن به خوراکی ها و حتی ناخواسته خورده شدنش هیچ آسیبی به سلامت انسان وارد نمی سازد.

مواد اصلی تشکیل دهنده سنسور مورد بحث شامل نشاسته ذرت و سیب زمینی، منیزیم، نیترید و اکسید سیلیس قابل حل در آب است. ضخامت این حسگر چیزی در حدود ۱۶ میکرون است، در حالی که یک تار موی انسان ۱۰۰ میکرون قطر دارد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ماهی هایی که در دریای ژاپن صید می شوند می بایست راه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درازی را طی کنند تا به اروپا برسند. با چسباندن این سنسور به بدن ماهی ها می توان به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صورت دائمی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و لحظه ای دمای نگهداری آنها را کنترل نمود تا از سلامتشان در هنگام مصرف اطمینان حاصل کرد.

محصول مورد بحث فعلاً در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد و برخی محدودیت های آن هنوز برطرف نشده. یک از این محدودیت ها نیاز دائمی آن به اتصال به باتری و فرستنده مجزا برای انتقال سیگنال است، موردی که مهندسین سوئیسی در تلاش هستند آن را رفع نمایند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ضمن این که پروسه تولید چنین حسگری در حال حاضر گران تمام می شود، گرچه به طور قطع با توسعه تکنولوژی های مرتبط و تولید انبوه، هزینه ها نیز به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

با روندی که در حال طی شدن است به نظر می رسد در آینده نزدیک غذاهای ما نیز به اینترنت اشیا مجهز خواهند شد و می توانند با ما ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone