🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41307.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

درآمد سامسونگ از فروش هر دستگاه آیفون 10 چقدر است؟

سامسونگ و اپل گرچه رقیب هایی دیرینه در عرصه موبایل هستند اما همکاری های نزدیکی هم در این زمینه با یکدیگر دارند و به عنوان مثال شرکت کالیفرنیایی سفارش تولید برخی قطعات مهم مورد استفاده ...

سامسونگ و اپل گرچه رقیب هایی دیرینه در عرصه موبایل هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - اما همکاری های نزدیکی هم در این زمینه با یکدیگر دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - و به عنوان مثال شرکت کالیفرنیایی سفارش تولید برخی قطعات مهم مورد استفاده در آیفون هایش را به رقیب کره ای خود می دهد.

حالا یک موسسه تحقیقاتی بر آن شده که با جمع زدن کل هزینه مربوط به قطعاتی که سامسونگ برای هر دستگاه آیفون 10 می سازد درآمدهای این کمپانی را تخمین بزند و آنطور که مشخص شده غول تکنولوژی کره ای از هر دستگاه ۱۱۰ دلار به جیب می زند.

سامسونگ از فروش هر دستگاه آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۰ مبلغی حدود ۱۱۰ دلار درآمد دارد

مهم ترین قطعه ای که سامسونگ برای آیفون 10 می سازد دست بر قضی گران ترینشان هم به شمار می رود و آن چیزی نیست جز نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - اولد؛ صفحه نمایشی سفارشی سازی شده که مطابق با استانداردهای مد نظر کوپرتینویی ها بهینه سازی شده است.

اما تعامل سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - و اپل در توسعه آیفون به این نقطه ختم نمی شود و اپل برای تامین قطعات دیگری نیز دست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - به دامان کره ای ها می شود.

طبق گزارشی که موسسه تحقیقاتی Counterpoint Technology در این باره انجام داده است سامسونگ علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - بر نمایشگر، باتری و خازن نیز برای آیفون پرچمدار تولید می کند.

در این تحلیل خاطرنشان شده است:

درآمد سامسونگ از محل تولید قطعه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - برای آیفون 10 احتمالا ۴ میلیارد دلار بیشتر از رقمی است که از بابت تامین قطعه برای پرچمدار خودش عاید آن می شود.

اما بنابر دو دلیل نمی توان این مقایسه را منصفانه دانست:

  • اول آنکه این تحقیق صرفا به محاسبه پولی پرداخته که واحد تامین قطعه سامسونگ به دست می آورد نه سودی که سامسونگ موبایل از محل فروش گلکسی اس ۸ کسب می کند.
  • دومین نکته آنکه در این گزارش، میزان فروش پیش بینی شده برای دو اسمارت فون مذکور بررسی گردیده.

Counterpoint پیش بینی کرده که اپل حدود ۱۳۰ میلیون دستگاه آیفون 10 را به فروش برساند که از محل فروش هر دستگاه نیز مبلغ ۱۱۰ دلار تا تابستان ۲۰۱۹ عاید سامسونگ می گردد. از آنسو، طبق پیش بینی های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - صورت گرفته فروش جهانی گلکسی اس ۸ سامسونگ از مرز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - ۵۰ میلیون دستگاه عبور خواهد کرد که از هرکدام نیز ۲۰۲ دلار بابت تامین قطعاتی نظیر نمایشگر و چیپ در ۲۰ ماهه نخست فروش نصیب سامسونگ می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان

به بیان دیگر، از آنجا که سامسونگ قطعات بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - را برای اسمارت فون های خودش می سازد (در مقایسه با آیفون) از هر فروش پول بیشتری را کسب می کند. اما چون انتظار می رود آیفون 10 هم فروش موفقی داشته باشد کل عایدی سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - از فروش این دستگاه بیشتر از گلکسی اس 8 خواهد بود.

و اگر علاقمند هستید بدانید که کل درآمد سامسونگ از همکاری اش با اپل چقدر است باید بگوییم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - طبق پیش بینی بانک CLSA این میزان برابر با یک سوم کل درآمدهای سامسونگ اعلام شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone