🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41321.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت به زودی به کروم بوک ها هم می آید

با آپدیتی که اخیرا برای اپ Google Home منتشر شده، گوگل تلویحا ارائه دستیار هوشمند خود برای کروم بوک ها را تأیید کرده است. اگر همین حالا وارد گوگل اسیستنت شده و به قسمت اکسپلور ...

با آپدیتی که اخیرا برای اپ Google - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Home منتشر شده، گوگل تلویحا ارائه دستیار هوشمند خود برای کروم بوک ها را تأیید کرده است. اگر همین حالا وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوگل اسیستنت شده و به قسمت اکسپلور و سپس صفحه Games & Fun بروید، کارتی به نام Chat with your Assistant را مشاهده می کنید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که با اشاره بر آن فهرست دیوایس های سازگار با این دستیار هوشمند برایتان نمایان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می شود.

از ساعاتی پیش در فهرست مذکور می توانید در کنار گوگل هوم، پیام رسان Allo و اسمارت فون های مبتنی بر اندروید 6 و iOS 9 به بالا، نام کروم بوک را هم مشاهده نمایید. این نکته می تواند سرنخی باشد بر این که گوگل در کنفرانس سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - افزاری پاییزه خود یا همین هفته آینده رسما آمدن گوگل اسیستنت به دنیای کروم بوک ها را اعلام کند.

گوگل می خواهد که دستیار هوشمندش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در هر پلتفرمی حضور داشته باشد

البته ارائه گوگل اسیستنت برای کروم بوک موضوع چندان غافلگیر کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ای نیست، چرا که گوگل از مدت ها قبل اعلام کرده که می خواهد دستیار هوشمندش در هر پلتفرمی حضور داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باشد. غول موتورهای جستجو چند روز پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و در همین راستا گوگل اسیستنت را به اندروید TV آورد و انویدیا شیلد TV اولین پلتفرمی است که هم اکنون آن را دریافت کرده است.

بد نیست بدانید که گوگل در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز چهارم اکتبر (12 مهر ماه) قصد آن کرده که از چند محصول سخت افزاری جدید خود پرده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برداری کند. شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حاکی از آنند که احتمالا اسمارت فون های پیکسل 2 و پیکسل XL 2، نسخه کوچک تری از اسپیکر گوگل هوم موسوم به Google Home Mini، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هدست Daydream View جدید و حتی یک پیکسل بوک (کروم بوک های جدید تحت برند پیکسل) جزو این محصولات باشند.

اگر شایعات بالا صحت داشته باشند، هیچ بعید نیست که در رویداد سخت افزاری هفته آینده خبر ارائه گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اسیستنت برای کروم بوک ها هم صورت رسمی به خود بگیرد. برای مشخص شدن این موضوع لازم است که چند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز دیگر هم صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب وقت بخیر یک سوالی دارم شما سمت شهرک دانش کلیبر تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone