🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41302.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سفر در زمان؛ تبارشناسی موبایل محبوب نوکیا 3310

امروز در خبرها خواندید که نوکیا قصد دارد موبایل محبوب 3310 (بررسی دیجیاتو) را با پشتیبانی از شبکه 3G وارد بازار نماید. به همین مناسبت قصد داریم نگاهی بیندازیم به تاریخچه این موبایل که یکی ...

امروز در خبرها خواندید که نوکیا قصد دارد موبایل محبوب 3310 (بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیجیاتو) را با پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شبکه 3G وارد بازار نماید. به همین مناسبت قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - داریم نگاهی بیندازیم به تاریخچه این موبایل که یکی از شناخته شده ترین گجت های دنیای تکنولوژی به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان

همه چیز از نوکیا 3110 آغاز شد، نخستین موبایلی که به دکمه ناوبری هوشمندی موسوم به Navi-Key مجهز شده بود. این دکمه در زیر نمایشگر قرار داشت و فشردن آن در هر منو، عملیات متفاوتی را اجرا می کرد که با واژه ای کوتاه روی نمایشگر مشخص می شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3110

این دکمه به روش اصلی جابجایی و مرور رابط کاربری فیچر فون های نوکیا بدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شد و حتی به دوره نمایشگر های لمسی هم راه یافت، یعنی زمانی که دکمه فیزیکی با خود نمایشگر جایگزین شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3110

دو سال بعد، نوکیا 3210 پا به میدان گذاشت. این موبایل که حدود 160 میلیون دستگاه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفت، تا به امروز یکی از محبوب ترین تلفن های همراه به شمار می رود. البته نصب بازی معروف اسنیک (Snake) به صورت پیش فرض روی نوکیا 3210 هم در کسب این موفقیت نقش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - بسزایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - را ایفا کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3210

همان طور که در تصویر می بینید، نوکیا 3210 از نظر طراحی کاملاً نزدیک به 3110 است، اما آنتن خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - در آن وجود ندارد. در واقع این دستگاه جزو نخستین موبایل هایی بود که توانست بیرون زدگی آنتن را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - حذف کند، اما برای این کار مجبور شد مقداری از قدرت آنتن دهی را فدا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3210

نهایتاً نوبت به نوکیا 3310 رسید. هفده سال و یک ماه قبل (یکم سپتامبر 2000 برابر با 11 شهریور 1379) موبایلی پا به عرصه وجود گذاشت که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - با کمی اغراق، به افسانه ای در حوزه تکنولوژی بدل شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3310

نوکیا 3310 در مجموع حدود 126 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - دستگاه فروش داشت که به مراتب کمتر از نسل قبلیست، اما توانست محبوبیت بیشتری کسب کند. در این موبایل، بازی ها آپدیت شدند و اسنیک هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسخه 2 ارتقاء یافت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3310

یکی از نکات جذاب در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - این تلفن همراه، مرتب سازی رشته ای پیامک ها بر اساس مخاطب بود، ضمن اینکه از پیام های متنی تا حداکثر 459 کاراکتر پشتیبانی می کرد (البته ارسال و دریافت پیام های طولانی به صورت جداگانه صورت می گرفت).

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3330

یک سال بعد، نوکیا موبایل 3330 را معرفی کرد که به فناوری CSD یا Circuit Switched Data مجهز بود. این فناوری به موبایل ها اجازه می داد تا از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - سیستمی شبیه دایال-آپ (Dial-up) به نسخه محدود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - تری از اینترنت به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نام WAP متصل شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3330

در مرحله بعد، پیشرفت قابل توجهی به دست آمد و نوکیا 3410 به عنوان نخستین موبایل این شرکت با پشتیبانی از اپلیکیشن های جاوا (Java) معرفی شد. این تلفن همراه دو دکمه ناوبری Navi-Keys داشت که یکی از آنها جایگزین دکمه بازگشت/حذف در مدل های قبلی شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان
نوکیا 3410

موبایل 3410 همچنین از محتوای گرافیکی سه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - بعدی نیز پشتیبانی می کرد و یکی از نخستین موبایل هایی به شمار می رفت که قدم را از حوزه گرافیک دوبعدی فراتر گذاشت. با وجود اینکه تلفن همراه مورد بحث نمایشگری تک رنگ (مونوکروم) با رزولوشن 65×96 پیکسل داشت، باز هم فناوری سه بعدی در اسکرین سیور ها و بازی Munkiki's Castle در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن پیاده سازی و اجرا شد.

نوکیا 3410

در سال 2002 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نوکیا دو موبایل 3510 و 3510i را معرفی کرد. مدل 3510i به سیستم عامل نوکیا سری 30 مجهز شده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - و همان نمایشگر 65×96 پیکسلی نسل قبلی اما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - از نوع رنگی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - اش را در اختیار داشت، آن هم با توانایی نمایش 4096 رنگ.

نوکیا 3510 آی

در سال 2003 نوکیا سیستم شماره گذاری اش را تغییر داد و موبایل 3100 را عرضه کرد. این موبایل به سیستم عاملی پیشرفته تر، یعنی سری 40 مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - بود و می توانست عکس بگیرد.

نوکیا 3100

البته داستان به این سادگی نبود، چون نوکیا 3100 دوربین داخلی نداشت. به همین دلیل باید دوربین خارجی مخصوصی را از طریق درگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - به نام Pop-Port به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - این موبایل متصل می کردید.

دوربین مخصوص این کار هم «نوکیا فان کمرا PT-3» نام داشت که با چندین مدل دیگر از موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - های نوکیا هم سازگار بود و انرژی اش از طریق دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - باتری نیم قلمی تأمین می شد. مطالعه دفترچه راهنمای این دوربین هم خالی از لطف نیست (فایل پی دی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - اف).

دوربین PT-3 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - می توانست عکس هایی با رزولوشن VGA (یعنی 480×640 پیکسل) را به ثبت برساند که کادر بندی آن از طریق منظره یاب اپتیکال انجام می شد (قطعاً انتظار نداشتید که پیش نمایش عکس را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نمایشگر 128×128 پیکسلی تماشا کنید).

نمایشگر روی دوربین فقط می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - توانست ظرفیت باتری و وضعیت حافظه را نشان بدهد. حافظه 8 مگابایتی این دوربین هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - توانایی ذخیره سازی حدود 50 عکس را داشت.

داستان این نسل محبوب از موبایل های نوکیا در سال 2003 به پایان رسید، تا اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - امسال شاهد رونمایی از نسخه جدیدی از این فیچر فون بودیم، البته با نمایشگر بزرگ و با کیفیت و دوربین داخلی (و 64 مگابایت حافظه داخلی).

سیستم عامل و رابط کاربری نوکیا 3310 جدید کاملاً تغییر کرده اما دکمه های Navi-Keys همچنان در جای خود قرار دارند. حال نوکیا قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسخه سازگار با شبکه 3G از این موبایل را وارد بازار کند تا محدودیت های مدل پایه را از بین ببرد.

هنوز مشخص نیست آیا نوکیا 3310 جدید توانسته به فروش قابل توجهی در بازار دست یابد یا خیر، اما عرضه مدل 3G آن می تواند از عزم جدی مدیران شرکت HMD Global برای جا انداختن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک فیچر فون در بین انبوه موبایل های هوشمند باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone