🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  4. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41315.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در کنار گلکسی S9 مدل پلاس آن را هم عرضه خواهد کرد

مطابق گزارشات منتشر شده، سامسونگ در حال حاضر کار بر روی فرمویر نسل بعدی اسمارت فون های پرچمدارش یعنی گلکسی S9 را آغاز کرده. از اطلاعاتی که تا کنون در مورد این فرمویر بدست آمده ...

مطابق گزارشات منتشر شده، سامسونگ در حال حاضر کار بر روی فرمویر نسل بعدی اسمارت فون های پرچمدارش یعنی گلکسی S9 را آغاز کرده. از اطلاعاتی که تا کنون در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - مورد این فرمویر بدست آمده می توان فهمید که غول کره ای به غیر از گلکسی S9 برای عرضه مدل بزرگ تر آن یعنی S9 پلاس هم برنامه دارد.

با این اوصاف سامسونگ در سال 2018 دو موبایل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - پرچمدار خواهد داشت، یکی گلکسی S9 و دیگری S9 پلاس. بنابر گزارشی که امروز منتشر شده، سامسونگ دو فرمویر جداگانه را در دستور کار خود قرار داده (فرمویرهای G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5) که به ترتیب برای اسمارت فون های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در نظر گرفته شده اند.

همچنین مشخص شده که شماره مدل پرچمداران آینده سامسونگ SM-G960 (برای S9) و SM-G965 (برای S9 پلاس) خواهد بود. با توجه به زمان عرضه پرچمداران فعلی سامسونگ، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - یعنی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - گلکسی S8 و S8 پلاس در سال 2017 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیش بینی می شود که رونمایی از S9 و S9 پلاس در اوایل سال 2018 انجام بگیرد.

شاید تصمیم سامسونگ برای رونمایی زودهنگام از این دو گجت پرچمدار دلیلی بوده که توسعه فرمویرهای آن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - ها را در مقایسه با سال گذشته از دو هفته زودتر آغاز کند. اگر کمپانی کره ای مطابق سنت های همیشگی اش عمل کند، احتمالا پیش از برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا شاهد رونمایی رسمی از گلکسی S9 و S9 پلاس باشیم.

شایان ذکر است که نمایشگاه MWC بعدی در ماه فوریه سال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - آینده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران - میلادی برگزار می شود، بنابراین اگر از طرفداران پر و پا قرص دیوایس های سامسونگ هستید، احتمالا تا پیش از برگزاری این نمایشگاه شاهد رونمایی از پرچمداران آینده شرکت کره ای خواهید بود.

- تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نمک آبرود استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone