🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41281.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی کوالکام؛ درآمد بهتر از انتظارات به لطف تقاضا برای چیپ اینترنت اشیا و مودم

بنابر گزارش سه ماهه چهارم سال مالی کوالکام، این کمپانی توانسته طی بازه زمانی مورد اشاره به درآمد و سودی بالاتر نسبت به انتظارات بازار دست یابد که اصلی ترین دلیل آن، موفقیت تجارت چیپ ...

اوایل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هفته جاری آتی در اخبار خواندیم که اپل ممکن است به همکاری خود با کوالکام برای آیفون ها و آیپدهای سال آتی میلادی خاتمه دهد. کمپانی ساکن کوپرتینو در ماه ژانویه از کوالکام شکایت و آن را به پرداخت هزینه اضافه برای لایسنس چیپ هایش متهم کرد. کوالکام هم از شرکای اپل به خاطر عدم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پرداخت حق امتیاز خود شکایت کرد و در تلاش است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تا فروش آیفون را در کشور چین ممنوع کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

به تبع تمام این اتفاقات، کوالکام فروش محصولات اپل را از پیش بینی درآمد آتی خود - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حذف کرده است. این کمپانی پیش بینی می کند که طی سه ماهه فعلی، درآمد از 5.5 میلیارد دلار به 6.3 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار و سود از 88 سنت به 95 سنت به ازای هر سهم می رسد. از طرف دیگر، تحلیلگران دستیابی به درآمد 5.90 میلیارد دلاری و سود 90 سنتی به ازای هر سهم را پیش بینی کرده اند.

پاتریک مورهد، تحلیلگر Moor Insights & Strategy عقیده دارد که بهتر است کوالکام و اپل به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - همکاری خود خاتمه دهند و در این صورت، مشکلی برای کوالکام به وجود نخواهد آمد. گفتنی است کوالکام در حالی خبر از کسب درآمد و سود بالاتر از انتظارات داده که اخیراً مجبور به پرداخت 778 میلیون دلار غرامت به کمیسیون مبادلات منصافه تایوان شد. در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نهایت، سود 92 سنتی کمپانی از هر سهم، از تخمین 81 سنتی پیشین بالاتر است و درآمد با کاهشی 4.5 درصدی به 5.91 میلیارد دلار رسید اما پیش بینی 5.80 میلیارد دلاری را محقق کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone