🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41284.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی از U11 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد

زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ ...

زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ و نسبت ۱۸ به ۹ است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. هیچ دکمه فیزیکی در قسمت جلویی نمایشگر قرار داده نشده و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اسکنر اثر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انگشت نیز در قسمت پشتی موبایل جای دارد.

به عنوان دوربین پشتی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل ۳ با فناوری لرزشگیر اپتیکال داریم که گشودگی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - لنز آن برابر با f/1.7 است. به فناوری فوکوس خودکار اولترا اسپید مجهز شده و یک فلش دوگانه LED دارد. با استفاده از این دوربین می توان فیلم برداری 4K با کیفیت صدای Hi-Res داشت یا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینکه می توان گزینه فیلمبرداری 1080p به صورت ۱۲۰ فریم را انتخاب کرد.

در قسمت جلویی نیز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه و گشودگی f/2.0 را داریم. U11 پلاس بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار دارد و می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد.

قسمت پشتی دستگاه طراحی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشابهی به U11 دارد ولی بخش جلویی یکی از اولین های اچ تی سی محسوب می شود. در داخل دستگاه یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ به انضمام ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (در مدل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پیشرفته تر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) داریم. با طراحی جدید، اچ تی سی درگاه میکرو اس دی را هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حذف نکرده. در برخی مناطق این موبایل دو سیم کارته ارائه می شود.

وظیفه تامین انرژی این موبایل نیز توسط باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که از فناوری کوییک شارژ ۳ کوالکام پشتیبانی می کند. این موبایل از اندروید ۸ به همراه رابط کاربری HTC Sense بهره می برد. قابلیت Edge Sense که فشار به بدنه دستگاه را تشخیص می دهد نیز در U11 پلاس قرار دارد. جالب اینکه جک هدفون ۳.۵ میلی متری از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دستگاه حذف شده است.

قیمت این موبایل در اروپا ۷۹۹ یورو اعلام شده و قرار نیست در ایالات متحده آمریکا به فروش برسد. در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone