🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34709.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تصویر قلم S Pen گلکسی نوت 9 را در پوستر تبلیغاتی سامسونگ ببینید

پوستر تبلیغاتی مربوط به گلکسی نوت 9 به تازگی از سوی یکی از افشاگران معروف چینی به نام Ice Universe منتشر شده که ضمن تأیید شایعات قبلی، برای اولین بار نسل جدید قلم اس پن ...

پوستر تبلیغاتی مربوط به گلکسی نوت 9 به تازگی از سوی یکی از افشاگران معروف چینی به نام Ice Universe منتشر شده که ضمن تأیید شایعات قبلی، برای اولین بار نسل جدید قلم اس پن (S Pen) را به طور کامل در برابر چشمان ما قرار می دهد.

این کاربر در حساب کاربری خود در توییتر، پوستر تبلیغاتی جدیدی را برای فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر کرده که در زیر این تصویر را می بینید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان

طراحی این قلم استایلوس به اندازه قلم گلکسی Tab S4 انقلابی نیست، اما نسبت به قلم گلکسی نوت 8 زوایای تند تری دارد. در این تصویر هیچکدام از ویژگی های مورد انتظار قلم S Pen جدید سامسونگ را نمی توان تأیید کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان

گزارشات حکایت از آن دارند که قلم S Pen گلکسی نوت 9 از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند. بنابراین می توان قابلیت های متعددی برای آن متصور شد، مثلاً کنترل پخش موزیک یا کارکرد به عنوان ریموت شاتر دوربین.

در این تصویر می توان چیدمان افقی دوربین دوگانه در پشت بدنه گلکسی نوت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان - 9 را نیز مشاهده کرد، که البته تفاوت چندانی با گلکسی نوت 8 ندارد. گفته می شود که این تصمیم به خاطر افزایش قابل توجه ظرفیت باتری گرفته شده، چون فبلت جدید سامسونگ به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

عبارت تبلیغاتی «نوت جدید و فوق - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان - العاده قدرتمند» هم که چیز جدیدی نیست و سامسونگ هر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان - سال روی این موضوع تأکید می کند، ضمن اینکه با جایگزین کردن کلمه «نوت» می توان این عبارت را برای هر محصول دیگری هم استفاده کرد. نهایتاً باید گفت که سامسونگ در روز 18 مرداد برابر با 9 اوت، مراسم آنپکد را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مریوان استان کردستان - در شهر نیویورک برگزار کرده و گلکسی نوت 9 را به شکل رسمی معرفی خواهد نمود. اگر برخی شایعات صحت داشته باشند، مدل پایه این گوشی با 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت معادل 990 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone