🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32166.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو با دو باطری و دوربین سه‌گانه معرفی شد

چندی پیش در ماه جاری، اوپو از تلفن همراه R17 به عنوان اولین تلفن همراه دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ رونمایی کرد. روز گذشته برادر بزرگتر R17 معرفی شد. اوپو R17 پرو از نمایشگر آمولد ...

چندی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - پیش در ماه جاری، اوپو از تلفن همراه R17 به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - عنوان اولین تلفن همراه دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ رونمایی کرد. روز گذشته برادر بزرگتر R17 معرفی شد. اوپو R17 پرو از نمایشگر آمولد ۶.۴ اینچی بهره می‌برد (نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ۹۱.۵ درصد است) و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای و دارای فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۶ را داراست و از ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره‌مند شده است.

مثل R17 نسخه‌ی پروی این تلفن هوشمند دارای بریدگی نمایشگر در قسمت بالایی نمایشگر است. در عقب گوشی شما می‌توانید سه دوربین مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - کنید که شامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - لنزی ۲۰ مگاپیکسلی همراه با OIS، لنزی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز دوربین استریو و سه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - بعدیست. دوربینی که در آخر به آن اشاره کردیم برای افکت‌های واقعیت افزوده یا AR مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان

گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - از دوربین سه گانه، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - رنگ استفاده شده در این گوشی شما را یاد هواوی P20 پرو می‌اندازد. همچنین سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند به طور داخلی در صفحه نمایش آن کار شده. شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود در بخش مشخصی از این گوشی قفل تلفن خود را باز کنید.

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو دو سلول ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعت را داراست که برای این گوشی قدرت باطری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت را به ارمغان می‌آورد. به لطف استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - تکنولوژی شارژ سریع VOOC و استفاده از دو سلول مجزا، انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان - می‌رود که در عرض ۱۰ دقیقه بتوانید ۴۰ درصد شارژ را به گوشی برگردانید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اردستان استان اصفهان

قیمت و زمان عرضه‌ی R17 پرو همچنان نامعلوم به نظر می‌رسد اما بعید است شرکت سازنده‌ی این دستگاه، علاقه‌ای به بازار آمریکا داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone