🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32165.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تولید انبوه چیپست اسنپدراگون 855 تا اواخر 2018 آغاز نخواهد شد

کوالکام اخیراً تایید کرد که اسنپدراگون 855، نخستین چیپست موبایلی خواهد بود که به کمک فرآیند جدید 7 نانومتری تولید می شود. حالا در گزارش های تازه منابع تایوانی آمده که به جای سامسونگ، امسال ...

کوالکام اخیراً تایید کرد که اسنپدراگون 855، نخستین چیپست موبایلی خواهد بود که به کمک فرآیند جدید 7 نانومتری تولید می شود. حالا در گزارش های تازه منابع تایوانی آمده که به جای سامسونگ، امسال کمپانی تایوانی TSMC مسئولیت تولید انبوه چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - کوالکام را برعهده خواهد داشت.

بنابر این گزارش، TSMC هم اکنون برای تولید نسل بعدی پردازنده های سری اسنپدراگون 800 طی سه ماهه پایانی 2018 برنامه ریزی کرده که یعنی در بهترین حالت، تولید از ابتدای ماه اکتبر آغاز می شود. بنابراین کوالکام تا عرضه چیپست خود در سه ماهه ابتدایی 2019 وقت کافی را برای فراهم سازی مقدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - داشته و سپس بسیاری از پرچمداران، مانند خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ یا نخستین پرچمدار سونی در سال 2019 به اسنپدراگون 855 مجهز خواهند شد.

در مجموع به نظر می رسد که سفارش های مرتبط با اسنپدراگون 855 بالغ بر 8 درصد از درآمد کل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - TSMC در سال کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - 2019 را به خود اختصاص خواهند داد. گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - است که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آزادشهر استان گلستان - کوالکام با سپردن تولید قطعاتی دیگر به TSMC نیز حدود 7 درصد دیگر از درآمد سال آتی تایوانی ها را تامین می کند.

با این همه کوالکام تنها مشتری بزرگ TSMC در سال 2019 نخواهد بود و اپل هم تولید چیپ A12 که سوخت رسانی به آیفون X سال 2018 را برعهده دارد را نیز به این کمپانی واگذار کرده است؛ البته تولید این چیپست به صورت محدود صورت خواهد گرفت، زیرا شاهد تجهیز آیفون های ارزان قیمت امسال به A12 نخواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone