تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13419.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپیک گیمز با شکایت از اپل در اتحادیه اروپا دامنه دعوای حقوقی خود را گسترش داد

اپیک گیمز یک پرونده ضدانحصار علیه اپل در اتحادیه اروپا تشکیل و ابعاد دعوای حقوقی خود با کمپانی کوپرتینویی را گسترش داد. این استودیوی بازی‌سازی پیشتر علاوه بر ایالات متحده، در انگلستان و استرالیا نیز ...

اپیک گیمز یک پرونده ضدانحصار علیه اپل در اتحادیه اروپا تشکیل و ابعاد دعوای حقوقی خود با کمپانی کوپرتینویی را گسترش داد. این استودیوی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازی‌سازی پیشتر علاوه بر ایالات متحده، در انگلستان و استرالیا نیز از اپل شکایت کرده بود.

اپیک گیمز شکایت نامه‌ای را علیه اپل در دپارتمان رقابت اتحادیه اروپا (DG COMP) تشکیل داد و این شرکت را به اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی در اکوسیستم iOS متهم کرد که به توزیع عادلانه اپ‌ها و پرداخت آزاد صدمه زده است. اپیک مدعی است که اپل با حذف رقبا درآمدزایی خود را افزایش می‌دهد و اقدامات آن سوءاستفاده از قدرت محسوب شده و در تضاد با قانون رقابتی اتحادیه اروپا هستند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان

اپیک گیمز در بیانیه خود اعلام کرد: «پای آینده پلتفرم‌های موبایلی در میان است. مصرف کنندگان حق دارند - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپ‌ها را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - از جاهای دیگری نصب کنند و توسعه دهندگان باید حق رقابت در یک مارکت‌پلیس عادلانه را داشته باشند.»

اپل در پاسخ به شکایت اپیک گیمز اینگونه پاسخ داد: «اپیک قابلیتی را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - در اپلیکیشن خود فعال کرده که توسط اپل بررسی یا تأیید نشده بود. آنها این کار را با هدف نقض قوانین اپ استور انجام دادند که برای تمام توسعه دهندگان یکسان است و به منظور محافظت از مشتریان تدارک دیده شده اند. بی‌ملاحظگی آنها مشتریان را بازیچه قرار داد و ما این موضوع را در کمیسیون اروپا پیگیری خواهیم کرد.»

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز از تابستان سال گذشته میلادی شروع شد و سازنده فورتنایت را وادار کرد تا از اپل در آمریکا، انگلستان، اروپا و حالا اروپا شکایت کند. اپیک گیمز تابستان ۲۰۲۰ قابلیتی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - به فورتنایت اضافه کرد که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - به کاربران اجازه می‌داد واحد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - پولی این بازی را مستقیماً از اپیک خریداری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و به عبارت دیگر، سیستم پرداخت اپل را دور بزنند. اپل این اقدام را خلاف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - قوانین اپ استور دانست و با مقاومت اپیک گیمز سرانجام فورتنایت را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - از فروشگاه اپلیکیشن خود حذف کرد.

کمیسیون اروپا پیشتر چندین پرونده ضدانحصار علیه اپل در رابطه با استریم موزیک، خرید کتاب‌های الکترونیکی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپ استور تشکیل داده و در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - پرونده‌ای جداگانه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - در حال بررسی رویکرد این شرکت در قبال پرداخت‌های موبایلی است. اپیک گیمز امیدوار است این پرونده‌ها و همچنین رویکرد متفاوت اتحادیه اروپا در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - قبال اقدامات انحصارطلبانه، به این شرکت در پیروزی در برابر اپل کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone