🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17849.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام برچسب‌گذاری پروفایل‌ها و پست‌های وابسته به دولت‌ها را شروع کرد

فیسبوک حدوداً از چهار ماه قبل برچسب گذاری پروفایل‌های وابسته به دولت‌ها را آغاز کرده است. حال شبکه اجتماعی زیرمجموعه این شرکت یعنی اینستاگرام نیز پروفایل‌ها و پست‌هایی که وابسته به دولت‌ها تشخیص داده شوند ...

فیسبوک حدوداً از چهار ماه قبل برچسب گذاری پروفایل‌های وابسته به دولت‌ها را آغاز کرده است. حال شبکه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - اجتماعی زیرمجموعه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - این شرکت یعنی اینستاگرام نیز پروفایل‌ها و پست‌هایی که وابسته به دولت‌ها تشخیص داده شوند را برچسب گذاری می‌کند.

اینستاگرام همانند فیسبوک برچسب گذاری اکانت‌های وابسته به دولت‌ها را شروع کرده است و علاوه بر پروفایل، تمام پست‌ها را علامت گذاری می‌کند. همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید برخی از پروفایل‌ها از جمله Redfish, In the Now و Soapbox با لیبل «رسانه تحت کنترل دولت روسیه» برچسب گذاری شده‌اند:

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران

اینستاگرام می‌گوید بر اساس تحقیقات و ارزیابی‌هایی که با توجه به یک سری از معیارهای مرتبط انجام داده، «رسانه‌های تحت کنترل دولت‌ها» رسانه‌هایی هستند که به طور کلی یا جزئی تحت کنترل ویراستاری حکومت هستند. این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - شرکت در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - ادامه افزود: «ما از اکانت‌های این چنینی شفافیت بیشتری را طلب می‌کنیم چون معتقدیم آن‌ها قدرت یک سازمان رسانه‌ای را با پشتیبانی دولت ترکیب کرده‌اند.»

فیسبوک می‌گوید در ماه‌های آتی برچسب تحت کنترل دولت را به تبلیغات اینستاگرام هم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - اضافه می‌کند. این شرکت افزود با بیش از ۶۵ متخصص مشورت کرده تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - با ایجاد معیارهای مناسب، پروفایل‌ها را به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - درستی برچسب گذاری کند. برخی از اکانت‌ها نسبت به اضافه شدن این برچسب واکنش نشان داده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - احتمالا از اینستاگرام شکایت خواهند کرد.

اینستاگرام به فاضله کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست برچسب گذاری پروفایل‌ها رونمایی کرده است. فیسبوک در گذشته بارها به خاطر واکنش نشان ندادن در قبال پخش اخبار نادرست در پلتفرم‌های مختلف این شرکت زیر تیغ انتقادات رفته است. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - چند روز قبل مدیر کارزار انتخاباتی جو بایدن از فیسبوک به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - عنوان «بزرگ‌ترین رواج دهنده اطلاعات جعلی در آمریکا» یاد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone