🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41360.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام رسما با پلتفرم میزبانی فروشگاه اینترنتی BigCommerce اعلام همکاری کرد

وبسایت BigCommerce ساعاتی پیش از همکاری با اینستاگرام برای آغاز فروش کالا در پلتفرم این شبکه اجتماعی خبر داده است. اینستاگرام نزدیک به یک سال هست که قابلیت فروشگاه را در پلتفرم خود تست می ...

وبسایت BigCommerce ساعاتی پیش از همکاری با اینستاگرام برای آغاز فروش کالا در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پلتفرم این شبکه اجتماعی خبر داده است. اینستاگرام نزدیک به یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هست که قابلیت فروشگاه را در پلتفرم خود تست می کند و در حال حاضر تعداد محدودی از فروشگاه های اینترنتی از طریق این شبکه اجتماعی به فروش محصولات خود می پردازند.

اما حالا به نظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رسد که اینستاگرام می خواهد با بازگشایی درب های شبکه اجتماعی خود به روی یکی از بزرگترین پلتفرم های e-commerce دنیا درآمدزایی بیشتری از طریق اپلیکیشن خود داشته باشد.

پلتفرم فروش اینستاگرام از زمان راه اندازی رسمی در اختیار تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار می گیرد، تا بتوانند برند خود را از این طریق به مشتریان خود معرفی کنند. هر برند در پلتفرم فروش اینستاگرام می تواند محصولات مختلف خود را از طریق تگ ها دسته بندی کرده و اطلاعاتی مثل قیمت، زمان عرضه و توضیحات تکمیلی را زیر هر کدام ارائه کند.

اما کاربران هم این مزیت را دارند که بدون خروج از اپلیکیشن به جستجوی کالاهای مورد علاقه خود بپردازند. اگر هم کاربر قصد خرید یکی از محصولات را داشته باشد، اینستاگرام از طریق مرورگر درون برنامه ای مستقیما به فروشگاه اختصاصی آن محصول در پلتفرم BigCommerce متصل شده تا فرآیند خرید تکمیل گردد.

از ماه مارس سال جاری تا حالا دو میلیون کسب و کار مختلف در اینستاگرام حساب کاربری باز کرده اند

با توجه به جمعیت 800 میلیون نفری کاربران اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیش بینی می شود که صاحبان فروشگاه های اینترنتی در پلتفرم BigCommerce بتوانند مشتریان زیادی را از این طریق جذب نمایند. اما در مورد درآمدزایی خود اینستاگرام، به نظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رسد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که سیاست های این شبکه اجتماعی بر مبنای دریافت حق کمیسیون بابت فروش محصولات نباشد و بیشتر بابت نمایش تبلیغات برندها در استوری ها یا پیشنهادات فالو درآمدزایی کند.

مطابق آخرین گزارشات منتشر شده، از ماه مارس سال جاری تا حالا دو میلیون کسب و کار مختلف در اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حساب کاربری باز کرده اند که همکاری این شبکه اجتماعی با پلتفرم BigCommerce می تواند در افزایش این آمار تأثیر شگرفی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone