🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17511.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تهدید فیسبوک به قطع خدمات در اروپا در صورت ممنوعیت ارسال داده به آمریکا

ماه گذشته، «کمیسیون حفاظت از داده‌‌های ایرلند»، قانون ممنوعیت ارسال اطلاعات کاربران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به آمریکا از طریق فیسبوک را در دستور کار خود قرار داد. اکنون، فیسبوک نسبت به تصمیم این کمیسیون واکنش ...

ماه گذشته، «کمیسیون حفاظت از داده‌‌های ایرلند»، قانون ممنوعیت ارسال اطلاعات کاربران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به آمریکا از طریق فیسبوک را در دستور کار خود قرار داد. اکنون، فیسبوک نسبت به تصمیم این کمیسیون واکنش نشان داده و اعلام کرده که اگر این قانون اجرایی شود، خدمات خود را از اروپا قطع می‌کند.

شهریور ماه امسال، کمیسیون حفاظت از داده‌های ایرلند، با طرح دلایل امنیتی و طی حکمی، انتقال اطلاعات کاربران کشورهای عضو اتحادیه اروپا را از طریق فیسبوک به آمریکا ممنوع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - اعلام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد و تا پایان ماه سپتامبر به شرکت فرصت داد تا اعتراض خود را نسبت به حکم مطرح کرده یا دفاعیاتش را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - ارائه دهد.

در صورتی که چنین حکمی به مرحله اجرا درآید، نه تنها فیسبوک، بلکه سایر شرکت‌‌‌های بزرگ فناوری آمریکا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - در ایرلند با مشکلاتی رو به رو خواهند شد. فیسبوک نیز اعلام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - کرده اگر چنین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - حکمی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - اجرایی شود، ممکن است اروپا را ترک ‌کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی

سخنگوی فیسبوک اعلام کرد که قصد تهدید کردن ندارد و اجرای چنین حکمی به صورت طبیعی منجر به خروج شرکت از اروپا می‌شود و فیسبوک دیگر نمی‌تواند در اروپا به فعالیت خود ادامه دهد.

مشاور حقوقی فیسبوک اعلام کرد:

«درصورتی که فیسبوک در معرض تعلیق انتقال اطلاعات کاربران به ایالات متحده قرار گیرد، واقعا مشخص نیست که چگونه و تحت چه شرایطی بتواند سرویس‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - فیس بوک و اینستاگرام را در اتحادیه اروپا فعال نگه دارد.»

این نخستین بار نیست که ایرلند چنین برخوردی با فیسبوک انجام می‌دهد. در سال 2011 نیز شکایتی علیه فیسبوک مطرح شد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - که در آن حفره‌های امنیتی فیسبوک مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - توجه قرار گرفته بود. پرونده تا دو سال هم بسته نشد و سال 2015، شکایت دیگری نیز در دادگاه عالی ایرلند به شکایت قبلی اضافه شد.

مستندات حقوقی دادگاه عالی ایرلند نشان می‌دهد که فیسبوک و بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - برای انتقال داده‌ها بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده، به انتقال داده بین اروپا و آمریکا اتکا دارند اما اگر روشی ایمن و قانونی برای انتقال داده‌ها وجود نداشته باشد، می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری بر اقتصاد و امنیت کشورها وارد کند.

حال باید ببینیم آیا حکم به مرحله اجرا درخواهد آمد  یا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرکزی استان مرکزی - خیر. همچنین  آیا فیسبوک به فعالیت خود در اروپا ادامه خواهد داد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone