🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21112.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل از استخدام متخصصان فضای ابری گوگل و آمازون چه هدفی دارد؟

اپل در چند ماه اخیر چندین مهندس نرم افزار شناخته شده با تخصص در رایانش ابری را به خدمت گرفته و گمانه زنی‌هایی را در مورد رقابت با غول‌های فضای ابری بوجود آورده است. بر ...

اپل در چند ماه اخیر چندین مهندس نرم افزار شناخته شده با تخصص در رایانش ابری را به خدمت گرفته و گمانه زنی‌هایی را در مورد رقابت با غول‌های فضای ابری بوجود آورده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Protocol، اقدام اپل برای به خدمت گرفتن متخصصان رایانش ابری سبب ایجاد هیاهو در جامعه ابری شده و نشان می‌دهد کمپانی کوپرتینویی به فکر قدرتمندتر کردن زیرساخت‌های ابری خود است تا با شرکت‌هایی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل رقابت کند.

کارمندانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - که اپل استخدام کرده در کوبرنتیز (Kubernetes) و کانتینرها تخصص دارند. «Michael Crosby» از مهندسان پیشین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - داکر (Docker) و متخصص کانتینرها، یکی از افرادی است که در سال ۲۰۲۰ به اپل ملحق شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان

«Arun Gupta» از کارمندان سابق آمازون وب سرویس (AWS) نیز ماه فوریه به استخدام کمپانی کوپرتینویی درآمده و رهبری پروژه‌های متن باز این شرکت را بر عهده گرفته است. «Maksym Pavlenko» یکی دیگر از کارمندان سابق AWS که سابقه کار روی خدمات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - مدیریت کانتینرها را دارد نیز به استخدام اپل درآمده است.

یکی از کارمندان سابق گوگل به نام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - «Francesc Campoy» هم حالا در اپل مشغول کار روی کوبرنتیز است. کوبرنتیز، پلتفرمی متن باز برای ارکستراسیون برنامه‌های کانتینرسازی شده است که اجازه مدیریت اپلیکیشن‌های کانتینرسازی شده را در چند میزبان می‌دهد.

اپل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - همچنین چندین آگهی استخدام نیز منتشر کرده که نشان می‌دهند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - این شرکت به دنبال توسعه ابزارهای جدید برای تیم‌های داخلی برنامه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - نویسی نرم افزار است.

اپل پلتفرم‌های مبتنی بر فضای ابری قدرتمندی همچون iCloud، اپ استور، اپل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - تی وی پلای، اپل موزیک و غیره دارد، ولی تاکنون نتوانسته همردیف غول‌های فضای ابری مثل آمازون، مایکروسافت، گوگل، فیسبوک و نتفلیکس قرار گیرد.

این شرکت سال ۲۰۱۸ از برنامه‌های خود برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در بازه پنج ساله جهت ساخت دیتاسنتر در آمریکا خبر داد و سال ۲۰۱۹ به بنیادی به نام CNFC - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گرگان استان گلستان - که از کوبرنتیز و کانتینرها میزبانی می‌کند ملحق شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیراسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
منطقه کوی شهروند گرگان اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در کوی شهروند شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone