🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36056.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدل ارتقایافته پهپاد DJI Phantom 4 با 60 درصد صدای کمتر معرفی شد

کمپانی DJI اخیراً از مدل بهبودیافته پهپاد پرچمدار Phantom 4 رونمایی کرده است. این درون جدید که Phantom 4 Pro V2.0 نام گرفته، تا 60 درصد از مدل پیشین کم سر و صدا تر است ...

کمپانی DJI اخیراً از مدل بهبودیافته پهپاد پرچمدار Phantom 4 رونمایی کرده است. این درون - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جدید که Phantom - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 4 Pro V2.0 نام گرفته، تا 60 درصد از مدل پیشین کم سر و صدا تر است و بالاخره به تکنولوژی OcuSync کمپانی DJI مجهز شده که رزولوشن بهتر و - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لتنسی کمتر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هنگام استریم روی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عینک های زاویه دید اول شخص را به ارمغان می آورد.

افزودن این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی به مدل جدید سری Phantom باعث می شود که برد مخابره ای این پهپاد به 7 کیلومتر برسد و امکان مخابره محتویات 1080p و 30 فریم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با تاخیر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمتر وجود داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

از دیگر تغییرات به وجود آمده در فانتوم 4 پرو می توان به پروانه ها و موتورهای بهبودیافته اشاره کرد که به پهپاد ثبات بیشتری به بخشند و صدای آن را به 4 دسیبل کاهش می دهند. نویز پهپادها همواره یکی از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشکلات بزرگ این دیوایس ها بوده؛ خصوصاً هنگامی که نیازمند تصویربرداری از فواصل کم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باشید. اما به نظر می رسد که کاهش 60 درصدی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نویز در فانتوم 4 پرو، تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

فانتوم جدید از منظر طراحی تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد و همان شکل و شمایل پیشین را حفظ کرده. این پهپاد ضمناً میزبان مجموعه ای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از قابلیت های تازه مثل تشخیص موانع - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و عمر باتری - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طولانی تر برای 30 دقیقه پرواز بیشتر است. سیستم مادون قرمز جدید فانتوم 4 پرو، به این پهپاد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمک می کند که به صورت خودکار قادر به حرکت در فضای خالی بوده و از برخورد با اشیا ممانعت کند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در نهایت گفتنی است که فانتوم 4 پرو قرار نیست ارتقایی انقلابی بر مدل های قبلی باشد، اما از چند منظر دچار تغییرات مهم شده و با قیمت 1499 دلار، گزینه ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوی به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone