🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33352.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کمپین پنج دقیقه استراحت تپ سی برای تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

با بازگشایی مدارس تهران، ترافیک خیابان‌ها کمی بیشتر شده و احتمالا شاهد آلودگی هوا نیز در روزهای آتی باشیم. رفع معضل ترافیک مساله پیچیده‌ای است که دولتمردان و کارشناسان سالهاست درباره آن تحقیق و تفحص ...

با بازگشایی مدارس تهران، ترافیک خیابان‌ها کمی بیشتر شده و احتمالا شاهد آلودگی هوا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز در روزهای آتی باشیم. رفع معضل ترافیک مساله پیچیده‌ای است که دولتمردان و کارشناسان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سالهاست درباره آن تحقیق و تفحص می‌کنند ولی خارج از راه حلی برای این مشکل، باید در نظر داشت که مراعات - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کردن قوانین و مقررات رانندگی هم می‌تواند تا حدی در کاهش ترافیک مثمر ثمر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - واقع شود.

شرکت تاکسی‌های آنلاین تپ‌سی به مدت سه روز به صورت نمادین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایستگاه‌هایی در شهرهای تهران و کرج در نظر گرفته تا به رانندگان زحمت‌کش تاکسی‌های اینترنتی خسته‌نباشید بگوید و به آنان یادآوری کند که نقش آنان در روان کردن ترافیک می تواند چشمگیر باشد. نام این اقدام تپ‌سی کمپینی پنج دقیقه استراحت نام دارد و از نهم تا یازدهم مهرماه برگزار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در کمپین تپ‌سی قرار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به رانندگان کلیه تاکسی‌های آنلاین در هر سرویسی، امکان یک استراحت کوتاه داده شود و ون‌های مستقر این مجموعه که در مناطق مشخصی از شهر به رانندگان، چای و آب‌میوه تعارف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند. این ون‌ها طی ساعات  9 صبح تا 9 شب تردد دارند و به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بروشوری را  می‌دهند که حاوی نکات زیر است:

  •  بین خطوط و با آرامش رانندگی می کنیم.
  •  در تقاطع‌ها، چهارراه‌ها، ورودی خیابانها و سایر مکان‌هایی که توقف خودرو ممنوع است، برای سوار یا پیاده کردن مسافر توقف نمی کنیم.
  •  از انحراف مسیر ناگهانی و سبقت‌های بی‌مورد خودداری می کنیم.
  •  در حین رانندگی، سرعت مطمئن را رعایت کنیم.
  •  از ورود به خطوط ویژه خودداری می کنیم.
  •  حق تقدّم را در گذرگاه‌های عابر پیاده رعایت می‌ کنیم.

مناطقی که ون‌های ‌تپ‌سی در آن‌ها مستقر هستند و پذیرای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هستند عبارتند از: میدان هفت حوض، شهر ری (میدان نماز)، خیابان مطهری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - (سر لارستان)، بزرگراه ستاری (بالاتر از پاساژ کوروش)، بزرگراه اشرفی اصفهانی (نبش تیراژه)، میدان آزادی (جناح رو به شمال)، خیابان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سباری، (آجودانیه) و اندیشه (فاز یک، نبش 8 شرقی) در تهران و نیز بل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سنتر، پارک نبوت و جاده ملارد در کرج.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نگار عرب، روابط عمومی تپ‌سی، استقبال از این طرح را استقبالی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خوب توصیف می‌کند و به دیجیاتو می‌گوید که در بازدید از مراکز کمپین، با رانندگان بسیاری مواجه شده که حتی علی رغم داشتن مسافر، توقف کوتاهی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده و با آنها درباره مشکلات تاکسی‌های اینترنتی و آینده این حوزه گفتگو کرده‌اند:

«ما از رانندگان ناوگان خودمان یک نظر سنجی هم انجام می‌دهیم که در آن زیروبم حوزه تاکسی‌های آنلاین را جویا می‌شویم و بخشی هم برایشان در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نظر گرفتیم که به طور مشروح نظرات و ایده‌های خود را می‌توانند برایمان ثبت کنند.»

عرب تاکید می‌کند که کمپین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آنها ادامه‌ای برای کمپین زنده باد همه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است و تمامی رانندگان هر تاکسی اینترنتی را پذیرا است. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - او همچنین می‌گوید که فعلا این طرح در تهران و کرج پیاده شده و شاید در آینده‌ای نه چندان دور به باقی شهرها نیز راه پیدا کند:

«رانندگان در چنین طرح‌هایی متوجه می‌شوند که شرکت‌هایی همچون تپ‌سی صرفا به مسافر و مشکلات مسافر اهمیت نمی‌دهند بلکه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به حرف آنها هم گوش کرده و آنها را نیز ارج می‌نهند.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

او می‌گوید که اطلاع رسانی درباره این ماجرا در کانال‌های خبری صورت گرفته و به تمامی همراهان تپ سی مستقر در ون‌ها توصیه شده که حتما بروشور رعایت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قوانین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - راهنمایی رانندگی را نیز به رانندگان بدهند و از آنها درخواست مطالعه این مطلب را داشته باشند: «سعی کردیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در یک برگه پشت و رو به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طور فشرده و خلاصه تمامی رعایت‌های قوانین راهنمایی رانندگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که موجب بهبود ترافیک می‌شود را بنگاریم و تلاشی داشته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باشیم برای بهبود وضعیت ترافیک شهری.»

روابط عمومی تپ‌سی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به دیجیاتو می‌گوید که امیدوار است این حرکت سمبلیک آنها بتواند هم از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی قدردانی کند و کمی از خستگی کار آنها بکاهد و هم اینکه به رسالت اصلی خود برسد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و آنان را ترغیب به رعایت قوانین ساده‌ای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نماید که در روان شدن ترافیک و امنیت دانش آموزان تاثیر دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone