🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21893.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مطالبه جهانی طرفداران سامسونگ: ما چیپست اگزینوس نمی خواهیم

سامسونگ مدت‌هاست به خاطر استفاده از چیپست‌های اگزینوس در گوشی‌های پرچمدار خود با انتقاد کاربران روبروست. اما حالا این انتقادات به سطح جدیدی رسیده: کاربران شاکی یک مطالبه رسمی در وبسایت Change.org ساخته و آن ...

سامسونگ مدت‌هاست به خاطر استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - از چیپست‌های اگزینوس در گوشی‌های پرچمدار خود با انتقاد کاربران روبروست. اما حالا این انتقادات به سطح جدیدی رسیده: - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - کاربران شاکی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - یک مطالبه رسمی در وبسایت Change.org ساخته و آن را برای مجاب کردن سامسونگ امضا کرده‌اند.

دلیل اصلی این شکایت، کسب امتیازات پایین و پرفرمنس نه چندان خوب چیپست‌های اگزینوس در مقایسه با چیپست‌های کوالکام در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - تست‌های بنچمارک بوده؛ چیپست‌هایی که ساخته دست خود شرکت کره‌ای هستند. بسیاری از کاربران معتقدند که چیپست‌های اگزینوس در مقایسه با چیپست‌های اسنپدراگون که در گوشی‌های مخصوص فروش در آمریکای شمالی تعبیه می‌شود، مصرف باتری بیشتری دارند.

با پیگیری این موضوع در تست‌های فنی متوجه صحت حرف این کاربران خواهید شد. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - اما مطالبه کاربران به همین موضوع محدود نشده. آنها در ادامه بیانیه خود خواهان کنار گذاشتن سنسورهای دوربین سامسونگ و استفاده از سنسورهای دوربین سونی در گوشی‌های آینده شرکت کره‌ای هم شده‌اند.

در این مطالبه عمومی که با عنوان «فروش چیپست‌های نامرغوب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - اگزینوس به ما را متوقف کنید!» می‌خوانیم:

خارج از ایالات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - متحده، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - سامسونگ گوشی‌هایش را در عوض چیپ‌های اسنپدراگون کوالکام با چیپ‌های اگزینوس ساخته خودش به فروش می‌رساند. همچنین آن‌ها در بازار سایر کشورها از سنسورهای سامسونگ استفاده می‌کنند، در حالی که نسخه‌های آمریکایی از سنسورهای سونی برخوردارند. قطعات ساخته سامسونگ نامرغوب هستند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - و شکایات زیادی از آن‌ها در فضای آنلاین وجود دارد. 

گوشی‌های حاوی چیپ اگزینوس کندتر هستند، عمر باتری و سنسور دوربین بدتری دارند، بیشتر داغ شده و مصرف بیشتری دارند. شاید اگر سامسونگ در این باره شفاف‌تر بود، یا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - اگر بابت خرید این دیوایس‌ها همان پول نسخه‌های آمریکایی یا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - بیشتر از آن را نمی‌دادیم مشکلی وجود نداشت. 

ما سال‌هاست که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - با این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم، و هر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - سال امیدوار بوده‌ایم که سامسونگ همان دیوایس را به ما بفروشد، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - یا قطعاتش را با کیفیتی بسازد که قادر به رقابت با نسخه آمریکایی باشد. اما آن‌ها در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - پاسخ به این نیاز بارها و بارها شکست خورده‌اند و اختلاف پرفرمنس حالا بزرگتر از همیشه شده. حالا زمان تغییر فرا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - رسیده و ما مشتری‌ها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - برای خرج کردن پولی که به سختی بدست میاوریم حق انتخاب داریم. 

سامسونگ، لطفا صدای ما را بشنو! ما دیوایس‌های شما را دوست داریم و می‌خواهیم با عدالت با ما رفتار شود، تنها در این صورت است که می‌توانیم همچنان از استفاده آن‌ها لذت ببریم.

تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید، مطالبه کاربران سامسونگ در وبسایت Change.org بیش از 4000 امضا دریافت کرده است. با این حساب باید منتظر ماند و دید که واکنش شرکت کره‌ای به این شکایت کاربران چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بالنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما روستای التپه بهشهر اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در روستای التپه شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone