🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19342.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فایزر از اثربخشی واکسن خود در برابر گونه جدید کرونا خبر داد

علی‌رغم نگرانی متخصصان درباره گونه‌ جدید کرونا نتایج تحقیقات آزمایشگاهی از اثربخشی واکسن mRNA فایزر در مقابله با ویروس یافت شده در انگلیس حکایت دارد. ویروس کرونا دارای چهار پروتئین ساختاری S, M, E و N ...

علی‌رغم نگرانی متخصصان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - درباره گونه‌ جدید کرونا نتایج تحقیقات آزمایشگاهی از اثربخشی واکسن mRNA فایزر در مقابله با ویروس یافت شده در انگلیس حکایت دارد.

ویروس کرونا دارای چهار پروتئین ساختاری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - S, M, E و N است که لایه خارجی را شکل داده و از RNA درون آن حفاظت می‌کنند. در این بین پروتئین اسپایک یا S با تقسیم بندی خود در سه گروه به تشکیل برجستگی‌های روی سطح ویروس منجر می‌شود. بخشی از این تاج قابلیت ارتجاع و چسبیدن به پروتئینی به نام ACE2 را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - دارد که در برخی از سلول‌های خاص مسیر تنفسی انسان وجود دارد. در جهش‌ جدید ویروس کرونا با عنوان N501Y نیز مهم‌ترین بخش شاخک که اولین تماس را با سطح - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - سلول بدن برقرار می‌کند، تغییر می‌کند.

گونه یافت شده در بریتانیا که با نام «B.1.1.7» شناخته می‌شود، با این جهش سرعت انتقال بالاتری پیدا کرده به گونه‌ای که در مدتی بسیار محدود از بسیاری از کشورهای دیگر از جمله ایران سردرآورد. این سرعت شیوع - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - بالا می‌تواند کار را برای کنترل ویروس به مراتب دشوارتر کند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - اما دانشمندان بیشتر نگران عدم کارایی واکسن‌های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - جدید روی آن بودند و حالا فایزر این نگرانی را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - رفع کرده است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران

مطالعه‌ای که توسط شرکت داروسازی فایزرو متخصصان دانشگاه «تگزاس» صورت گرفته حاکی از این است که واکسن در برابر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - جهش N501Y - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - اثربخش است. در این مطالعه نمونه خون ۲۰ نفر از دریافت کنندگان واکسن این شرکت در برابر گونه جدید تست شد که نتایج امیدوارکننده‌ای را به دنبال داشته. «فیل دورمیزر»، از متخصصان واکسن ویروسی این شرکت با اشاره به آزمایش ۱۶ جهش مختلف ویروس از دستیابی به نتایج مثبت خبر داده است.

حتی در صورتی که جهش‌ها به گونه‌ای رخ دهد که اثربخشی واکسن جدید روی آن کم شود به خاطر روش توسعه واکسن‌های مدرنا و فایزر نیازی نیست همه چیز از صفر شروع شود و می‌توان mRNA را طی چند ماه ثبت کرده و واکسن متناسب با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ساری استان مازندران - جهش را تولید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone