تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42393.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی چیپست کایرین 970 را عامل برتری خود در مقابل اپل و سامسونگ می داند

هوآوی، سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان به تازگی از جزییات مربوط به چیپست جدید خود برای موبایل های هوشمند رونمایی کرده و می گوید این چیپست، به موبایل مورد انتظار Mate 10 ...

هوآوی، سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان به تازگی از جزییات مربوط به چیپست جدید خود برای موبایل های هوشمند رونمایی کرده و می گوید این چیپست، به موبایل مورد انتظار Mate 10 کمک می کند تا عملکردی فراتر از دیوایس های اپل یا سامسونگ از خود به جای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جدیدترین چیپست خانگی هوآوی، کایرین 970 نام خواهد داشت و گرچه تا پیش از ششم اکتبر و عرضه Mate 10 و Mate 10 Pro در هیچ دستگاهی جای نخواهد گرفت، اما به زعم هوآوی می تواند برتری کاملی نسبت به اپل و سایر همتایان داشته باشد.

هوآوی در جریان مصاحبه ای در هفته IFA برلین گفته است: «در قیاس با سامسونگ و اپل، ما برتری داریم. کاربران به دنبال پرفورمنس بسیار سریع تر، عمر باتری طولانی تر و طراحی جمع و جورتر هستند.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگرچه کمپانی چینی به صورت خاص به محصولی مشخص اشاره نکرده، اما مشخصاً آیفون 8 اپل و گلکسی نوت 8 سامسونگ را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هدف قرار داده است. ضمناً یکی از تحسین برانگیزترین ادعاهای هوآوی، افزایش 50 درصدی عمر باتری به لطف چیپست کایرین 970 است.

هوآوی قطعه تازه خود را «نخستین واحد پردازشی عصبی» برای موبایل های هوشمند می خواند که با جمع آوری پردازش کلاسیک، گرافیک، تصویر و قدرت پردازشی سیگنال دیجیتال (که معمولاً نیازمند چیپ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های جداگانه هستند) در یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیپست، به فضای بیشتری دسترسی داشته و تعاملات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میان قابلیت های مختلف درون موبایل را کاهش می دهد.

اگرچه چیپست تازه هوآوی ممکن است دیوایس معرفی نشده هوآوری را از تمام موبایل های هوشمند اندرویدی بازار متمایز کند، اما هنوز باید دید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Mate 10 این شرکت همراه با کایرین 970 چه عملکردی در برابر چیپست A11 اپل از خود به جای می گذارد. در مجموع، احتمالاً هوآوی می خواهد پیش از برگزاری مراسم اپل و معطوف شدن تمام توجه ها به آیفون جدید، چند خبر خوش را با مشتریان خود به اشتراک بگذارد و آتش رقابت را شعله ور کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone