🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21666.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید در خاورمیانه رونمایی کرد

ایسر خاورمیانه از ورود لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید Predator Triton 500 و Nitro 5 در بازار خاورمیانه از ۱۸ خرداد خبر داده که در کنار پیشرفت در عملکرد خنک‌ کنندگی به جدیدترین پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل ...

ایسر خاورمیانه از ورود لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید Predator Triton 500 و Nitro 5 در بازار خاورمیانه از ۱۸ خرداد خبر داده که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - در کنار پیشرفت در عملکرد خنک‌ کنندگی به جدیدترین پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل مجهز شده اند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان

Predator Triton 500 به نسل دهم پردازنده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - اینتل Core i7 10750H در کنار کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس  RTX 2080 SUPER Max-Q مجهز شده است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این مدل زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ رفرش ۳۰۰ هرتزی دارد. علاوه بر این از G-Sync پشتیبانی می‌کند تا گیمرها شاهد پارگی تصاویر نباشند. رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲ ترابایتی SSD هم این مشخصات را تکمیل می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - در کنار تمامی این‌ها، ضخامت Predator Triton 500 تنها ۱۷.۹ میلی‌متر و وزن آن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - حدود ۲.۲ کیلوگرم است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان

ایسر این مدل را به کارت شبکه بیسیم Killer Wi-Fi 6 AX1650i مجهز کرده که تامین پهنای باند مورد نیاز برنامه‌های در حال اجرا را تضمین می‌کند. به گفته ایسر ۳ فن مجهز به فناوری Vortex Flow در عین کاهش دما، صدای تولید شده ناشی از دستگاه را نیز به حداقل می‌رساند و به لطف تکنولوژی سه بعدی نسل چهارم AEROBLADE فن‌های به کار رفته در این لپ‌تاپ به ۵۹ پره فلزی با ضخامت ۰.۱ میلی‌متری مجهز شده‌اند تا جریان هوا به حداکثر رسیده و در عین حال نویز کاهش یابد. ایسر معتقد است Predator Triton 500 در مقایسه با همتای سال ۲۰۱۹ خود تا ۳۳ درصد عملکرد حرارتی بهتری دارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان

علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایل PredatorSense - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - UI دمای دستگاه را کنترل کرده و بدون نیاز به توقف بازی دستگاه را اورکلاک کنند. به گفته ایسر شارژدهی Predator Triton 500 به حدود ۸ ساعت می‌رسد. از دیگر مشخصات این مدل باید به کیبورد RGB با قابلیت تنظیم نور جداگانه برای هر کلید اشاره کرد.

Acer Nitro 5

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان

نیترو ۵ نیز به پردازنده مشابه Core i7 10750H مجهز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - شده که توانایی دستیابی به سرعت ۵ گیگاهرتز را دارد. کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ انویدیا جی‌فورس GTX 1650 یا GTX 1660Ti است. نیترو ۵ با حافظه داخلی SSD با ظرفیت یک ترابایت و رم ۳۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود و نمایشگرش ۱۵.۶ یا ۱۷.۳ اینچی IPS است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - که رزولوشن fHD، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و زمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - پاسخ‌دخی ۳ میلی‌ثانیه‌ای و روشنایی ۳۰۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - نیتی دارد و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - ۷۲ درصد از گستره رنگ NTSC‌ را پوشش می‌دهد.

ایسر نیترو ۵ از سیستم خنک کننده دو فن بهره می‌برد که تا ۲۵ درصد عملکرد بهتری نسبت به مدل ۲۰۱۹ دارد. همچنین به لطف فناوری CoolBoost سرعت فن تا ۱۰ درصد و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - خنک کنندگی پردازنده و پردازشگر گرافیکی تا ۹ درصد افزایش می‌یابد. کارت شبکه‌های این مدل شامل اینتل Wi-Fi 6 AX201 با پشتیبانی از 802.11ax در کنار کارت شبکه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - باسیم Killer Ethernet E2600 است که نوید افزایش پایداری و عملکرد شبکه با کاهش محسوس پینگ و جیتر را می‌دهند و با اولویت دادن به اجرای بازی‌ها خیال گیمرها را آسوده می‌کند. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - این مدل به کیبورد RGB و اسپیکرهای ۲ وات با پشتیبانی از فناوری صدای DTS:X مجهز شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان

سعید فرازمند مدیرکل فروش ایسر خاورمیانه با اشاره به مدل Predator Triton 500 می‌گوید: «ایسر مفتخر است که چنین لپ تاپ گیمینگ قدرتمندی را در خاورمیانه با ترکیبی از ویژگی های چشمگیر و استثنائی ارائه کند. Triton 500، پردازنده نسل دهم 10750H اینتل، جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده توسط NVIDIA مدل GeForce RTX 2080 SUPER GPU و بالاترین سرعت ممکن رفرش ریت در یک نمایشگر (300Hz) را در یک لپ‌تاپ فوق نازک 17.9 میلی متر گرد هم آورده است».

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان
سعید فرازمند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - مدیرکل فروش ایسر خاورمیانه

Predator Triton 500 با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 2080 SUPER و از ۱۸ خرداد ماه با قیمت ۳۹۹۹ دلار در خاورمیانه روانه بازار شده و مدل گیمینگ Nitro 5 نیز از ۱۸ خرداد با قیمت ۱۲۹۹ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تاکستان استان زنجان - دلار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهارناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
بچه ها سایت ***** لباسشویی آرچلیک 5064 FE شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تاکستان زنجان راه آهن تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone