تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16586.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از مانیتور گیمینگ Fast LCD با قیمت ۲۲۴ دلار رونمایی کرد

شیائومی از مانیتور جدیدی به نام Fast LCD برای گیمرها رونمایی کرد. این مانیتور ۲۴.۵ اینچی از ویژگی‌هایی همچون زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی ثانیه و رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار بوده و به زودی با قیمت ...

شیائومی از مانیتور جدیدی به نام Fast LCD برای گیمرها رونمایی کرد. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - این مانیتور ۲۴.۵ اینچی از ویژگی‌هایی همچون زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی ثانیه و رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار بوده و به زودی با قیمت ۲۲۴ دلار به بازار عرضه می‌شود.

مانیتور Fast LCD از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کرده و ۹۵ درصد از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران

زمان پاسخ دهی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - خاکستری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - به خاکستری مانیتور مورد بحث ۲ میلی ثانیه بوده و به لطف بهره مندی از فناوری Adaptive-Sync اجرای هر چه روان‌تر بازی‌ها را امکان پذیر می‌کند. درخشندگی پنل این محصول ۴۰۰ کاندلا بر متر مربع اعلام شده و محتواها را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل) نمایش می‌دهد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به پشتیبانی از استاندارد HDR400، زاویه دید ۱۷۸ درجه و برخورداری از پورت دیسپلی‌پورت ۱.۲ و دو درگاه HDMI 2.0 اشاره کرد. به کمک پایه قابل تنظیم می‌توان پنل را بالا و پایین کرد یا چرخاند.

مانیتور Fast - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - LCD از تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - با قیمت ۲۲۴ دلار در چین به بازار عرضه می‌شود. این محصول هم اکنون با احتساب تخفیف با قیمت ۱۵۰ دلار در چین قابل پیش خرید است. شیائومی فعلاً برنامه‌ای برای عرضه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - این محصول در خارج از چین ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone