🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37925.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نرخ فریم بالا یا HFR چیست و چه مزایایی دارد

امروزه تلویزیون ها به لطف پنل های با کیفیت و فناوری HDR به رزولوشن 4K و کنتراست بالا مجهز شده اند و به نظر می رسد حالا نوبت به بهبود نرخ فریم رسیده است. نرخ ...

امروزه تلویزیون ها به لطف پنل های با کیفیت و فناوری HDR به رزولوشن 4K و کنتراست بالا مجهز شده اند و به نظر می رسد حالا نوبت به بهبود نرخ فریم رسیده است.

نرخ فریم واژه ای است که از عصر پروژکتورهای سینمایی سلولوئید ظهور پیدا کرده و به معنی تعداد تصاویر ثابتی (فریم) - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - است که در هر ثانیه نمایش داده شده (fps) و احساس متحرک بودن را به مخاطب القا می کنند. برای مثال برنامه های تلویزیونی دیجیتالی که از سوی فرستنده ها ارسال می شوند، معمولا نرخی بین 25 تا 30 فریم در ثانیه دارند.

اگر جزو علاقمندان به سینما باشید احتمالا می دانید که اغلب فیلم هالیوودی از نرخ 25 فریم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - بر ثانیه بهره می برند چرا که کیفیت صدای مناسب را تولید کرده و از افزایش هزینه ها جلوگیری می کند؛ با این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - حال در صورت جابه جایی سریع دوربین به زاویه ای دیگر نوعی تاری حرکتی مشابه زمانی که سرمان را بر می گردانیم، ایجاد می شود.

البته در این میان استثناهایی نیز وجود دارد:

  1.  «پیتر جکسون» سه گانه «هابیت» را در نرخ 48 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد؛ هرچند برخی سینماها توانایی پخش فیلم با این نرخ را نداشتند و نسخه هایی 24 فریمی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - آن هم عرضه شد.
  2.  برخلاف جکسون که تمام هابیت را به صورت 48 فریمی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - تولید کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - بود، کارگردان دیگری به نام «انگ لی» برخی سکانس های منتخب از درام جنگی «پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه» را به صورت 120 فریمی فیلمبرداری کرد.
  3. جیمز کامرون فیلم موفق آواتار را با نرخ 60 فریم بر ثانیه عرضه کرد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندراندر حال حاضر محتوای با نرخ فریم بالا (HFR) به عنوان قابلیتی مناسب برای نمایش محتوای مرتبط به بازی، ورزش و مستند در نظر گرفته می شود که در آن ردیابی جزئیات حرکت به مراتب مهمتر از پرداخت های سینمایی است.

نرخ فریم بالا چیست؟

نرخ فریم بالا یا HFR به تمامی نرخ های بالاتر از 25 فریم بر ثانیه برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - تصاویر متحرک و بالاتر از 30 فریم بر ثانیه برای خروجی های دیگر اطلاق می شود. بد نیست بدانید که چشم انسان توانایی پردازش تصاویر با نرخ 1000 فریم بر ثانیه و حتی بالاتر را دارد.

تصویری که با نرخ بالای 48 فریم ثانیه نمایش داده شود به ما اجازه پردازش عمق و جزئیات بسیار بیشتری را می دهد که البته مزایا و معایب خاص خود را دارد چرا که تصاویر دارای نرخ فریم بالا اغلب مصنوعی و به قول برخی منتقدان «آبکی» به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - نظر می رسند و دلیل آن هم این است که ما جزئیات بیشتری از غیر واقعی بودن فیلم را تشخیص خواهیم داد.

البته این مسئله در مورد فیلم های مستند، بازی ها یا مسابقات ورزشی مشکلی ایجاد نمی کند و طبیعتا در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - چنین سناریوهایی هرچه جزئیات بیشتر باشند، تماشای آن نیز لذت بخش تر خواهد بود. تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندراناز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - سوی دیگر جای تعجب ندارد که بسیاری از سینماداران از این فناوری انتقاد کنند، چرا که فراگیر شدن آن به معنی لزوم ارتقای زیر ساخت سالن های سینما است که هزینه گزافی را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - روی دست آنها می گذارد.

به هر حال نمی توان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - مانع پیشرفت فناوری شد و هر روز تعداد محتواهای بهره مند از HFR افزایش پیدا کرده و کمپانی های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - تولید تلویزیون نیز در حال توسعه محصولات سازگار با چنین فیلم هایی هستند.

برخی تلویزیون های جدید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - از طریق تولید تصاویر کامپیوتری بین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - دو فریم کلیدی و افزایش نرخ تازه سازی، قابلیت ارتقای نرخ فریم فیلم های معمولی را دارند. برنامه های کامپیوتری نیز بدین منظور طراحی شده اند که به لطف - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - توان پردازشی بالا این فرایند را با دقت و کیفیت بهتر صورت می دهند اما اگر کامپیوتر نرخ فریم را به درستی تشخیص ندهد، خروجی کار طبیعی نخواهد بود.

در ویدئوی زیر تفاوت بین 4 نرخ مختلف 15، 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه به صورت ساده و گویا نمایش داده شده است:

اخیرا کمپانی ژاپنی NTT کدک «4K HFR HEVC» بلادرنگ را توسعه داده که امکان انتقال زنده ویدیوهای با نرخ فریم بالا و استفاده از آن در کاربردهای واقعیت مجازی را فراهم می سازد.

نرخ فریم یا نرخ تازه سازی؟

احتمال اشتباه گرفتن این دو واژه به جای یکدیگر کمی زیاد است، به ویژه اینکه در برخی تلویزیون ها fps را در قالب هرتز (Hz) نشان می دهند، با این حال fps به صورت تعداد فریم ها در هر ثانیه نمایش داده می شود اما Hz می تواند نشانگر هر تغییری در نمایشگر باشد.

این تناقض باعث می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - شود کمپانی هایی از قبیل پاناسونیک مدعی شوند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - تلویزیون های آنها از نرخ تازه سازی 2200Hz بهره می برند، در حالی که قابلیت پشتیبانی از تصاویر با نرخ بالاتر از 120 فریم بر ثانیه را ندارند.

البته پشتیبانی از نمایش تصاویر 120 فریمی که به لطف بهینه سازی نرم افزار، سخت افزار و موتور پردازش قوی تر میسر شده دستاورد قابل توجهی است که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - تلویزیون های W8 و E8 ال جی نیز به آن مجهز شده اند و سامسونگ و سونی هم در سال آتی همین راه را در پیش خواهند گرفت. با این حال وجود تلویزیون های با قابلیت نمایش تصاویر 120fps یک چیز است و امکان مشاهده این تصاویر یک چیز دیگر!

محتوای HFR را از کجا پیدا کنیم؟

در حال حاضر منابع زیادی برای دریافت محتوای HFR وجود ندارد. فیلم های بلوری HDR 4K با نرخ 60 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - فریم بر ثانیه تولید می شوند که علی رغم بالا بودن نمی توان آنرا چندان چشمگیر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - به شمار آورد.

بازی های PS4 Pro و Xbox One X نیز از نرخ 60 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - فریم بر ثانیه بهره می برند که در مورد کنسول مایکروسافت تا 120 فریم بر ثانیه نیز قابل افزایش است اما هنوز هیچ عنوانی با این ویژگی عرضه نشده است.تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندراناز سوی دیگر کابل های استاندارد HDMI توانایی پشتیبانی از محتوای HFR را ندارند و بدین منظور باید از کابل های HDMI 2.1 یا Premium High Speed HDMI استفاده کنید. آنچه این مساله را بغرنج تر می کند عدم سازگاری برخی تلویزیون های HFR با کابل های HDMI 2.1 است، برای مثال ال جی محصولات جدید خود را به HDMI نسخه 2.1 مجهز نکرده، در نتیجه نمی توان ابزارهای جانبی را به دستگاه متصل کرده و از پخش ویدیوهای ضبط شده با 120 فریم روی صفحه لذت برد. در نبود چنین درگاهی نمایش ویدیوهای 120 فریم صرفاً با اپلیکیشن های اینترنتی موجود روی دستگاه امکان پذیر است، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - آن هم در حالی که چنین محتوایی در حال حاضر روی سرویس های نتفلیکس و پرایم ویدیوی آمازون وجود ندارد.

برخی سرویس های استریم محتوا از قبیل یوتیوب، نمایش محتوای HFR را شروع کرده اند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - اما کمپانی های تولید کننده سر سازگاری با آنها را ندارند، برای مثال ال جی حین معرفی تلویزیون های اولد 2018 مدعی شد که پلتفرم تلویزیونی یوتیوب با نسخه موبایلی آن تفاوت دارد و به همین خاطر فعلا امکان مشاهده محتوای HFR این سایت در این تلویزیون های کمپانی کره ای میسر نیست.

به عبارت دیگر برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - مشاهده محتوای با نرخ 120 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - فریم بر ثانیه در تلویزیون، فعلا تنها گزینه ای که وجود دارد دانلود آن از اینترنت و انتقال به فلش USB [جالب است که نویسنده در این قسمت مدعی شده کمتر کسی این کار را می کند، هر چند برای مخاطب ایرانی مساله ای نسبتا عادی تلقی می شود] یا استفاده از کنسول های بازی است که علی رغم افزایش نرخ فریم، رزولوشن را از 4K به 1080p کاهش می دهند.

به هر حال ما هنوز در ابتدای راه افزایش نرخ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - فریم قرار داریم و احتمالا با پیشرفت فناوری و عرضه نسل های بعدی تلویزیون و کنسول بازی مجبور به قربانی کردن رزولوشن یا نرخ فریم برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - یکدیگر نخواهیم بود.

با توجه به مطالب مذکور بهتر است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - فعلا فکر خرید تلویزیون های سازگار با محتوای HFR را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - از سر به در کنید، به ویژه اگر این محصولات از ورودی های لازم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر پل سفید استان مازندران - پشتیبانی نمی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone