🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42193.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: طرح رجیستری موبایل از اواخر مهر ماه اجرایی می شود

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات اوایل مرداد ماه از اجرای طرح رجیستری موبایل تا سه ماه آینده (مهر ماه) خبر داده بود که حالا، ستاد مبارزه با ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات اوایل مرداد ماه از اجرای طرح رجیستری موبایل تا سه ماه آینده (مهر ماه) - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خبر داده بود که حالا، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز موضوع مورد اشاره را تأیید کرده است.

محسن قائمی نسب، مدیرکل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قاچاق کالا و ارز در نخستین جلسه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کمیته اطلاع رسانی طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رجیستری گوشی های موبایل با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با تأکید بر همکاری سازمان های مسئول در زمینه اطلاع رسانی به مردم اظهار داشت:

همه جوانب در اجرای گام به گام طرح ملی ثبت گوشی های تلفن همراه پیش بینی شده و اپراتورها در این زمینه نقش مهم و مؤثری را ایفا می کنند.

طرح رجیستری موبایل تنها راه مؤثر برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مقابله با قاچاق تلفن همراه است

جلسه مورد بحث که با حضور مدیران کل روابط عمومی وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات، اپراتورها و مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شده، در ادامه به برنامه ریزی برای رفع ابهامات مخاطبان و پاسخگویی به سؤالات عموم مردم در خصوص اجرای طرح مذکور پرداخت.

گفتنی است بر اساس اظهارات برخی از کارشناسان فنی و فعالان بازار موبایل، طرح رجیستری تنها راه مؤثر برای مقابله با قاچاق تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همراه به داخل کشور بوده که به گفته ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از اواخر مهر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone