🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26686.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید شیائومی می A3: دوربین سه‌گانه و حاشیه‌های باریک [به روز رسانی]

رندرهای جدیدی که از گوشی جدید شیائومی Mi A3 منتشر شده، جزئیات خوبی از مشخصات ظاهری آن را نشان می‌دهد. شیائومی می A3 که نسل جدید Mi A2 است، قرار است راه این گوشی را ...

رندرهای جدیدی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از گوشی جدید شیائومی Mi - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - A3 منتشر شده، جزئیات خوبی از مشخصات ظاهری آن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را نشان می‌دهد. شیائومی می A3 که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نسل جدید Mi A2 است، قرار است راه این گوشی را ادامه داده و با ترکیب سخت‌افزار مناسب با سیستم عامل اندروید وان، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یکی از بهترین عملکردها را به نمایش بگذارد.

این رندرها که توسط وبسایت WinFuture منتشر شده، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نشان می‌دهد که برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می A3 در بخش طراحی، به روزرسانی مناسبی نسبت به A2 انجام گرفته است. سه دوربین پشتی، حاشیه‌های باریکتری که نمایشگر 6 اینچی امولد آن را در بر می‌گیرند و یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی از جمله این بهبودها هستند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

سه رنگ از این گوشی در رندرها دیده می‌شود که آن را به رنگ‌های آبی، خاکستری و سفید نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این گوشی در نهایت یک قالب و بسته‌بندی جدید از می CC9e  باشد که برای چین معرفی شده بود. این یعنی با فرض - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یکسان بودن این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشخصات، شیائومی می A3 به پردازنده اسنپدراگون 665، 4 گیگابایت رم، حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و یک آرایش دوربین سه‌تایی با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سنسورهای 2+8+48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

علاوه بر این می‌توان انتظار یک باتری 4030 میلی آمپر ساعتی هم به همراه یک فست شارژ 18 واتی را برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این گوشی داشت و در بخش نرم‌افزار هم به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - صورت پیشفرض اندروید 9 پای با قابلیت آپگرید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به اندروید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Q این مجموعه را همراهی خواهد کرد.

هنوز قیمت و تاریخ معرفی شیائومی می A3 مشخص نیست اما با توجه به اطلاعاتی که تا به حال از این گوشی منتشر شده می‌توانیم انتظار معرفی آن را در هفته‌های اخیر داشته باشیم.

[تاریخ انتشار مطلب اولیه: 22 تیر 1398]

 

به روز رسانی:

عکس‌های جدیدی که از گوشی شیائومی می A3 در بسته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بندی آن منتشر شده اطلاعات کلیدی رندرها را تائید می‌کند. از روی جعبه می‌توان فهمید که این گوشی در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رنگ‌های آبی، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سفید و مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر این نمایشگر آن یک بریدگی قطره‌ای داشته و در پنل پشتی هم یک دوربین سه ‌گانه جای گرفته است. لوگوی شیائومی در قسمت پایین سمت چپ پنل پشتی و لوگوی اندروید وان در سمت راست قرار گرفته است.

لایه پلاستیکی محافظ نمایشگر هم اطلاعات سخت‌افزاری آن را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تائید می‌کند. پردازنده اسنپدراگون 665، نمایشگر امولد 6.08 اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4030 میلی آمپر ساعتی با فست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شارژ 18 وات، دوربین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سایر مشخصات این گوشی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone