🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19756.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

روی خوش اپل به توسعه‌دهندگان؛ امکان به چالش کشیدن قوانین اپ استور فراهم شد

اپل به توسعه دهندگان اجازه به چالش کشیدن قوانین مربوط به اپلیکیشن‌ها در اپ استور را می‌دهد. از این پس اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور قرار دارند و نسخه‌ای برای رفع باگ آنها از سوی ...

اپل به توسعه دهندگان اجازه به چالش کشیدن قوانین مربوط به اپلیکیشن‌ها در اپ استور - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - را می‌دهد.

از این پس اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور قرار دارند و نسخه‌ای برای رفع باگ آنها از سوی توسعه دهنده ارائه می‌شود و در عین حال قوانین اپل را نقض کرده‌اند، با تعویق انتشار مواجه نمی‌شوند. البته این موضوع یک استثنا هم دارد و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - شامل نقض قوانینی که با مشکلات قانونی همراه باشد، نمی‌شود. علاوه بر این اپل به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد در مورد تغییر دستورالعمل‌های مربوط به قوانین مورد بحث پیشنهادات خود را ارائه دهند.

به عبارت دیگر در صورتی که قوانین این کمپانی زیر پا گذاشته شده باشد نسخه‌های اپ‌ها که شامل رفع باگ می‌شوند امکان انتشار خواهند داشت و توسعه دهندگان باید در ارسال اطلاعات مربوط به نسخه بعدی،‌ به موارد مربوط به نقض دستورالعمل‌ها پاسخ دهند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران

پیش از این یکی از مدیران شرکت Basecamp اعلام کرده بود که اپل با انتشار یک آپدیت رفع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - باگ برای اپلیکیشن ایمیل جدید این کمپانی مخالفت کرده، به این خاطر که اپل از برخی اپلیکیشن‌ها می‌خواهد امکان پرداخت برای سرویس‌های اشتراکی را از داخل اپلیکیشن فراهم کنند. اگر چنین قابلیتی در اپلیکیشن‌ها تعبیه شود، اپل سهمی ۱۵ الی ۳۰ درصدی از پرداخت‌های هر کاربری که از طریق اپلیکیشن ثبت نام می‌کند خواهد داشت. در نهایت اما بیس کمپ راهکار دیگری را در پیش گرفت که به کاربران اجازه می‌داد پرداخت‌های مرتبط با اپ را بعدتر و از طریق وب انجام دهند. البته پس از این موضوع، اپل از یک سو و بسیاری از توسعه دهندگان از سوی دیگر، علیه هم لشگرکشی کردند و مقابل هم ایستادند. اما با روند جدید، امکان انتشار آپدیت‌های رفع باگ، از توسعه دهندگان سلب نمی‌شود.

اخیرا اپیک گیمز هم سیستم پرداخت مستقیم را درون فورتنایت قرار داده بود که باعث حذف آن از اپ استور و گوگل پلی شده بود. به این ترتیب دیگر سهمی از پرداخت‌ها به اپل و گوگل نمی‌رسید. این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - کمپانی به علت این اقدام از اپل شکایت کرد و در ادامه، ‌اپل از دادگاه درخواست کرد امکان بازگشت این بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - به اپ استور فراهم نشود و همچنین کار اپیک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - را مشابه دزدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ساری استان مازندران - دانسته بود.

راهکار اخیر اپل احتمالا در آینده از ایجاد اتفاقات مشابه جلوگیری می‌کند. البته مشخص نیست این کمپانی تا چه حد پذیرای پیشنهادات توسعه دهندگان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone