🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28588.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کشف حفره امنیتی خطرناک در برنامه پیش‌فرض لپ‌تاپ‌های Dell

آسیب پذیری کشف شده در یک از برنامه های پیش فرض کمپانی Dell رایانه ها و لپ تاپ های این کمپانی را در خطر نفوذ هکرها قرار می دهد. این آسیب پذیری در برنامه SupportAssist شناسایی ...

آسیب پذیری کشف شده در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - یک از برنامه های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - پیش فرض کمپانی Dell رایانه ها و لپ تاپ های این کمپانی را در خطر نفوذ هکرها قرار می دهد.

این آسیب پذیری در برنامه SupportAssist شناسایی شده که برای اسکن سیستم، عیب یابی، رفع مشکل و دانلود و نصب خودکار درایورها کاربرد دارد. کمپانی Dell وصله امنیتی رفع این نقص را از چند روز پیش ارائه کرده اما بسیاری از کاربران هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده و کماکان در خطر قرار دارند. تعداد این کاربران بسیار بالا برآورد شده چرا که برنامه SupportAssist در تمامی رایانه های Dell دارای ویندوز پیش فرض، نصب شده است. تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان

حفره امنیتی توسط یک محقق امنیتی ۱۷ ساله به نام «بیل دمیرکاپی» پیدا شده و به هکرها اجازه می دهد تحت شرایط خاصی از طریق اجرای کد از راه دور به سیستم قربانی دسترسی پیدا کنند.

در این نوع حمله هکر با اتصال به شبکه محلی کاربر وی را به یک صفحه مخرب هدایت کرده و از طریق اجرای کدهای جاوا اسکریپت عملکرد برنامه SupportAssist را تغییر می دهد. این برنامه به خاطر سطح دسترسی ادمین بخش عمده ای از تنظیمات را در اختیار هکر قرار خواهد داد.

مهاجم می تواند با تغییر تنظیمات SupportAssist نرم افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - را وادار سازد به جای دانلود فایل از سرورهای اصلی، فایل های مخرب را از محل مورد نظر هکر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - دانلود کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - و روی سیستم هدف نصب کند.

خوشبختانه Dell گزارش های این نوجوان آمریکایی را جدی گرفته و برای رفع مشکل دست به کار شده است. اگر از رایانه های Dell استفاده می کنید،  برای در امان ماندن از این خطر مطمئن شوید که برنامه SupportAssist نسخه ۳.۲.۰.۹۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - یا بالاتر باشد.

 

تماشا کنید: منتخب تد: کامپیوتر کوانتومی چیست و چگونه کار می کند

(می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لنگرود استان گیلان - و انتخاب گزینه Persian فعال کنید)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone