🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28586.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، از عرضه‌ی بسته‌های افزایشی جدید و مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک ...

شاتل موبایل، اپراتور نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، از عرضه‌ی بسته‌های افزایشی جدید و مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک اینترنت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - همراه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، پیش از این، بسته‌های افزایشی ارائه شده به مشترکین توسط این اپراتور تنها شامل اینترنت همراه، پیامک و مکالمه درون‌شبکه بوده است و حالا این اپراتور تلفن همراه، با هدف پاسخ به نیاز ارتباطی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - مشترکین و عرضه‌ی مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های موبایل کشور، اقدام به عرضه‌ی این بسته‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - افزایشی جدید نموده‌ و تلاش کرده امکانات ارتباطی با کیفیت‌تر و مناسب‌تری را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

با عرضه‌ی این بسته‌های ترکیبی جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - و مقرون به صرفه، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم ‌کارت ‌های شاتل موبایل می‌توانند با پرداخت 10 هزار و 500 تومان از «بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - یک ماهه شامل 1 گیگابایت اینترنت همراه، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه برون شبکه به همراه 1000 پیامک درون شبکه و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - 100 پیامک برون شبکه»، با پرداخت 14 هزار تومان از «بسته یک ماهه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - شامل 2 گیگابایت اینترنت 3G و 4G به همراه 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک برون شبکه» و با پرداخت 21 هزار و 500 تومان از «4 گیگابایت اینترنت همراه با 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 200 دقیقه مکالمه و 200 پیامک خارج شبکه» برخوردار شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران

از طرف دیگر تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل می‌توانند با پرداخت 25 هزار تومان از یک «بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه و 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 3 گیگابایت اینترنت همراه»، با پرداخت 35 هزار تومان از «بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - شبکه و 6 گیگابایت اینترنت همراه سه ماهه» و با پرداخت 54 هزار تومان از «بسته‌ای سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - و پیامک خارج شبکه و 12 گیگ اینترنت همراه» برخوردار شوند.

همچنین تعرفه پایه هر دقیقه مکالمه سیم‌ کارت های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - شاتل موبایل برای تماس‌های داخل شبکه در حال حاضر 555 ریال و برای تماس های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - خارج شبکه 888 ریال می‌باشد. تعرفه پایه ارسال هر پیامک از سیم کارت های شاتل موبایل برای هر پیامک با نوشتار فارسی 100 و برای پیامک با نوشتار لاتین 212 ریال می‌باشد.

گفتنی است این بسته‌های افزایشی از کلیه کانال‌های فروش شاتل موبایل نظیر وب سایت، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - سیستم کنترل حساب اینترنتی، اپلیکیشن شاتل موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - من، کدهای دستوری #7* و #789* و نمایندگی‌های شاتل موبایل، قابل مشاهده و خریداری هستند.

متقاضیان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زیراب استان مازندران - و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی اینترنتی شاتل موبایل مراجعه یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone