🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28597.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حذف قیمت خودرو و مسکن از وبسایت های درج آگهی به دنبال اعلام پلیس فتا

بر اساس تحقیقات دیجیاتو در روزهای اخیر دلالان با استفاده از پلتفرم هایی نظیر وبسایت های دیوار، باما و شیپور در حال دستکاری کردن بازار خودرو بودند و موجب شدند علی رغم نوسان کمِ قیمت ...

بر اساس تحقیقات دیجیاتو در روزهای اخیر دلالان با استفاده از پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - هایی نظیر وبسایت های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - دیوار، باما و شیپور در حال دستکاری کردن بازار خودرو بودند و موجب شدند علی رغم نوسان کمِ قیمت دلار، قیمت خودروها با افزایش بالایی مواجه شود. به دنبال این افزایش، رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از برخورد جدی با دلالان این حوزه و حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن از سایت های واسط خبر داده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مصطفی نوروزی، فعالیت سودجویان و تعدادی از دلالان فعال این حوزه را از عوامل ایجاد هیجان و التهاب در بازار خودرو و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - مسکن کشور دانسته است. به عقیده او این افراد با فعالیت های گسترده و سازمان یافته در سایت های واسط باعث افزایش بی رویه و خارج از عرف قیمت خودرو و مسکن شدند:

«پلیس فتا به منظور ارتقاء امنیت کاربران پیرامون فعالیت در بازارهای آنلاین و سایت‌های درج - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - آگهی در فضای مجازی، جلسات متعددی با مراجع محترم قضایی برگزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - کرده و با پیگیری‌های صورت گرفته، دستور سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شد.»

به گفته نوروزی از روز گذشته شاهد حذف قیمت خودور و مسکن در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - این سایت‌ها بوده‌ایم و امید می رود با همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران - و تعامل بیش از پیش مدیران این سایت‌ها با پلیس فتا، شاهد ایجاد آرامش و ثبات نسبی و کاهش التهاب پیش آمده باشیم.

سرهنگ نوروزی همچنین اشاره کرده که برخورد با دلالان و سودجویان این حوزه در دستور کار پلیس فتا بوده و در صورت شناسایی سودجویان، مراتب به صورت قانونی مورد پیگیری قضائی قرار خواهد گرفت.

- تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالوس استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قمر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر یه سوال داشتم بلوار 17شهریور چالوس سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در بلوار 17شهریور شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone